اخبار داغ

در دیدار فرماندهان ارتش و سپاه با خانواده شهید فخیمی مطرح شد؛

سرهنگ قادری: فرد هتاک را از طریق مراجع قضایی تحت پیگرد قرار داده‌ایم/ پدر شهید فخیمی: به خاطر رهبر سکوت کرده‌ایم

سرهنگ قادری: فرد هتاک را از طریق مراجع قضایی تحت پیگرد قرار داده‌ایم/ پدر شهید فخیمی: به خاطر رهبر سکوت کرده‌ایم
جانشین فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اهانت یک نفر در روز انتخابات به شهید مدافع حرم گفت: با هیچ کس مسامحه و معامله نخواهیم کرد و باید با افراد خاطی طبق قانون برخورد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، دیروز جمعی از مسئولین و فرماندهان ارگان‌های نظامی به دیدار خانواده شهید فخیمی رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در این دیدار سرهنگ علی قادری با اشاره به مقام والای شهدا در بین مردم ایران، ابراز داشت: شهید شدن افرادی همچون شهید بهشتی نشان مظلومیت است؛ ما همواره به وجود شهدایمان افتخار کرده‌ایم و آماده‌ایم در این راه مقابل تمام مصیبت‌ها ایستادگی کنیم.

,

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اهانت‌های اخیر یک نفر به پدر شهید فخیمی، عنوان کرد: باید در این راه همواره صبر داشته و مسیر قانون را طی کنیم و در این مسیر قوه قضائیه و ما پیگیر هستیم.

,

وی تاکید داشت: در دفاع از آرمان‌های شهدا با هیچ کس مسامحه و معامله نخواهیم کرد و باید با افراد خاطی طبق قانون برخورد شود و ما هم یک قدم به عقب‌تر برنمی‌گردیم و شما هم همواره صبور باشید.

,

, ,

سرهنگ قادری نقطه قوت مردم انقلابی را تمکین به قانون دانست و افزود: وضعیت نتایج انتخابات 96 با انتخابات 88 شباهت دارد ولی در سال 88 وضعیت کشور 8 ماه دچار مشکل شد ولی امروز می‌بینیم که طرفداران به ظاهر باخته تن به قانون داده‌اند.

,

در ادامه پدر شهید فخیمی با اشاره به قضایای پیش آمده در روز انتخابات گفت: ما فعلا سکوت کرده‌ایم که دل رهبرمان به درد نیاید.

,

وی ادامه داد: روز انتخابات به من می‌گفتند که چرا سر صندوق رأی صلوات می‌فرستی، مگر این انقلاب را با صلوات هایمان به اینجا نرسیده است؟ بیاییم سر صندوق رأی کف و سوت بکشیم؟

,

پدر این شهید بزرگوار با اشاره به اینکه در یک خانواده شهید پرور زندگی می‌کنند، خاطرنشان ساخت: در خانواده ما 17 شهید وجود دارد که همه آنها فدای یک تار موی رهبر و امیدوارن خودم نیز به جمع شهدا بپیوندم.

,

وی بیان کرد: بعد از آن قضایا مادر شهید محمدرضا فخیمی دو نصف شب می‌گفت که می‌روم به پسرم شکایت کنم که برخی‌ها دلمان را به درد آورده‌اند.

,

 انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه