اخبار داغ

دبیر ستاد گرامیداشت سوم خرداد شهرستان شاهرود:

خرمشهر بدون امتیاز دادن به دشمن آزاد شد

خرمشهر بدون امتیاز دادن به دشمن آزاد شد
دبیر ستاد گرامیداشت سوم خرداد شهرستان شاهرود گفت: در دوران حکومت قاجار و پهلوی برای آزادسازی خرمشهر امتیازات فراوانی به دشمن داده شد اما در جنگ تحمیلی توسط رژیم بعث عراق در خرداد ماه سال 61 با فرمان امام خمینی و همت و جانفشانی جوانان ایران اسلامی بدون دادن هیچ گونه امتیازی به دشمن خرمشهر آزاد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار نسل شاهوار شاهرود در آستانه سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر گلزار مطهر شهدای شاهرود با حضور نیروهای مسلح شهرستان شاهرود غبار روبی و عطر افشانی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود ,

در این مراسم نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان شاهرود با حضور در گلزار شهدای شاهرود یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای بیت المقدس را گرامی داشتند و با اهدای گل بر مزار پاک شان و عطر افشانی قبور مطهر شهدا بار دیگر با شهدا تجدید میثاق نمودند.

,

حمید دامغانی دبیر ستاد گرامیداشت سوم خرداد ماه شهرستان شاهرود در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار با بیان اینکه سوم خرداد ماه از حماسه های ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی است گفت: تاریخ انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس مملو از حماسه ها و رشادت های ماندگار جوانان این مرز و بوم است که باید پاس داشته شده و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به آیندگان انتقال داده شود.

, نسل شاهوار,

وی با اشاره به تجاوز دشمنان به خرمشهر در دوران حکومت قاجار و پهلوی اظهار کرد: در هر دوبار برای آزادسازی این شهر مجبور به دادن امتیازات فراوانی به دشمن شدیم اما پس از اشغال خرمشهر در جنگ تحمیلی توسط رژیم بعث عراق در خرداد ماه سال 61 با فرمان امام خمینی و همت و جانفشانی جوانان ایران اسلامی بدون دادن هیچ گونه امتیازی به دشمن خرمشهر آزاد شد.

,

فرمانده سپاه شاهرود فتح خرمشهر را فتح الفتوح برای جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: به اذعان طراحان جنگی و کارشناسان خارجی فتح خرمشهر برای نیروهای ایرانی کاری غیر ممکن بود اما با اتکال به خدا، درایت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رشادت و ایثارگری های رزمندگان ایرانی خرمشهر از دست رژیم بعث عراق آزاد و به جمهوری اسلامی ایران بازگردانده شد.

,

دامغانی در ادامه صحبت های خود با اشاره به میزبانی سپاه در برگزاری برنامه های گرامیداشت سوم خرداد ماه بیان کرد: برگزاری گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری برنامه های خاطره گویی رزمندگان، پیاده روی نیروهای مسلح، غبار روبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای شهرستان شاهرود، رژه موتوری موتور سواران و ... از جمله برنامه هایی است که به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر در شاهرود برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه