اخبار داغ

خدادادی: سلامت انتخابات شورا در خطر است؛

امتناع هیات اجرایی از ارائه‌ی لیست تجمیعی آراء به هیات نظارت/ چه کسی به ادعاهای کاندیداهای معترض پاسخ می‌دهد؟

امتناع هیات اجرایی از ارائه‌ی لیست تجمیعی آراء به هیات نظارت/ چه کسی به ادعاهای کاندیداهای معترض پاسخ می‌دهد؟
درحالی که ده‌ها کاندیدا با ارائه‌ی اسناد تخلفات نسبت به برگزاری انتخابات و روند شمارش ‌آراء معترض هستند، فرماندار تبریز بروز هرگونه تخلف و اعتراضی را رد می‌کند و از ارائه لیست تجمیعی آراء امتناع می‌‌نماید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، گزارشات واصله حاکی از آن است درپی اعتراض بیش از 100 کاندیدا به روند برگزاری انتخابات شورای شهر تبریز و وقوع برخی تخلفات در روند بازشماری آراء، هیات نظارت خواستار ارائه‌ی لیست تجمیعی آراء از شعب شده لکن هیات اجرایی استان تاکنون از تحویل لیست مذکور امتناع کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

از آنجایی که رأی مردم حق‌الناس است و مسئولین موظف به حراست از آن می‌باشند لازم است نهادهای ذی‌ربط با یکدیگر نهایت همکاری را داشته باشند و با انجام شفاف‌سازی لازم، شبهات موجود را رفع نمایند تا حرف و حدیث‌ها پیرامون انتخابات شورا جمع شود.

,

لازم به ذکر است؛ قبل از آغاز انتخابات اعضاء هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا آذربایجان‌شرقی درپی تائید صلاحیت غیرمتعارف افراد دارای سوابق کیفری و امنیتی از سوی هیات نظارت مرکزی استعفاء داده بودند و رئیس این هیات در گفت‌وگو با خبرنگار آناج از احتمال وقوع تخلف در روند برگزاری انتخابات سخن گفته بود.

,

 انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه