اخبار داغ

شهردار بشرویه خبر داد

آغاز عملیات عمرانی بازگشایی ابتدای بلوار جدید الاحداث شهرداری در بشرویه

آغاز عملیات عمرانی بازگشایی ابتدای بلوار جدید الاحداث شهرداری در بشرویه
شهردار بشرویه گفت:با توافق صورت گرفته بین شهرداری و اداره اوقاف و حوزه علمیه بشرویه ، کار عمرانی بازگشایی ابتدای بلوار در حال احداث شهرداری صبح امروز آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام بشرویه، با توافق صورت گرفته بین شهرداری و اداره اوقاف و حوزه علمیه بشرویه ، کار عمرانی بازگشایی ابتدای بلوار در حال احداث شهرداری صبح امروز آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام بشرویه,

بلوار جدید الاحداث شهرداری که پس از توافق با شهروندان به عنوان بلوار اصلی و اتصال دهنده دو منطقه پرتراکم جمعیتی بلوار جهاد و مسکن های مهر و نیز بلوار قائم(عج) در سال گذشته بازگشایی و عملیات عمرانی آن انجام شد، اکنون پس از طی مراحل مختلف زیرسازی اکنون اماده آسفالت می باشد.

,

مهندس بلالی در گفتگو با خبرنگا پیام بشرویه اشاره به تلاش شبانه روزی شورای محترم اسلامی شهر برای جلب مالکین اراضی واقع در بلوار شهرداری و نیز تشکر از همکاری شهروندانی که با شهرداری توافق نمودند گفت: با وجود قرار گرفته دو جمعیت نسبتا پر تراکم در بلوارهای جهاد و قائم(عج) و نیز کندی ارتباط و ارائه خدمات مختلف من جمله آتش نشانی و نیز اورزانس 115 بین این دو منطقه، ضرورت احداث بلوار ایجاد و مراحل عمرانی آن آغاز شده و پس از جدول گذاری ، نصب پایه چراغ، شبکه آبرسانی و روشنایی قسمتی از آن کفسازی گردید که امید است در هفته جاری آسفالت شود.

,

شهردار بشرویه نیز از طرح جامع شهر بشرویه که متاسفانه مشکل اراضی حفره و شهرک سجادیه را بطور کامل بر طرف نکرده است گفت و افزود: متاسفانه در سالیان گذشته زمین هایی به شهروندان محترم بشرویه با قول ارائه پروانه نیز تحویل شده و اکنون به صورت مشکلی مردمی درآمده است که علی رغم جلسات و پیگیری ها و سفرهای بی شمار به مرکز استان و نیز تهران متاسفانه باوجود موافقت استان با پیوستن اراضی معروف به حفره به محدوده شهر ، این امر در تهران منتفی اعلام شده است.

,

شایان ذکر است این راه مواصلاتی(بلوار شهرداری) به منظور انجام عملیات عمرانی و آسفالت تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد.

,

گفتنی است حدود سه هکتار توافق صورت گرفته و طول بلوار حدود هزار متر و عرض حدود سی متر است که با پیگیری شورا اسلامی شهر بوده این پروژه با موفقیت در حال کار است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه