اخبار داغ

اقدام بعد از یک گزارش؛

مشکل کشاورزان چاه حاجی بشرویه حل شد + تصاویر

مشکل کشاورزان چاه حاجی بشرویه حل شد + تصاویر
اقدام وعمل مسئولان مربوطه بعد از انعکاس خبر درج شده در پایگاه خبری تحلیلی پیام بشرویه با عنوان : کشاورزان بشرویه گرفتار در سیل مشکلات/کشاورزان منتظر اقدام مسئولان+فیلم " موجب خرسندی کشاورزان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پیام بشرویه ، در شهرستان بشرویه ، علی رغم  کاهش نزولات جوی هر از گاهی هم که برکات خداوند بر کویر بشرویه نازل می شود ، وجود روان آب ها موجب مسدود شدن مسیردسترسی مزارع شده و خسارت زیادی هم به کشاورزان وارد میکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام بشرویه,  ، در شهرستان بشرویه ، علی رغم  کاهش نزولات جوی هر از گاهی هم که برکات خداوند بر کویر بشرویه نازل می شود ، وجود روان آب ها موجب مسدود شدن مسیردسترسی مزارع شده و خسارت زیادی هم به کشاورزان وارد میکند.,

 

,

چندین نفر از کشاورزانی که در منطقه  چاه موتور حاجی شهرستان بشرویه مشغول به فعالیت کشاورزی هستند با گلایه از عدم توجه به مشکل روان آب ها به خبرنگار پیام بشرویه عنوان کردند : تا کنون بارها و بارها برای رفع مشکل  به فرمانداری، جهاد کشاورزی ،دفتر نماینده ، شوراها و مسئولان مربوطه نامه نگاری کرده اند اما آنچه دیده نمی‌شود رفع مشکلات این کشاورزان است.

,

 

,

 

,

کشاورز موتور پمپ  حاجی  گلایه مند بودند که مشکلات تکراری همه ساله راه چاه موتور "حاجی " را مسدود کرده  است و  بارها نامه نوشته شده و کسی پاسخ نمی دهد.

,

 

,

 واما اقدام وعمل مسئولان مربوطه بعد از انعکاس خبر درج شده در پایگاه خبری تحلیلی پیام بشرویه با عنوان : کشاورزان بشرویه گرفتار در سیل مشکلات/کشاورزان منتظر اقدام مسئولان+فیلم " موجب خرسندی کشاورزان شد.

, کشاورزان بشرویه گرفتار در سیل مشکلات/کشاورزان منتظر اقدام مسئولان+فیلم , کشاورزان بشرویه گرفتار در سیل مشکلات/کشاورزان منتظر اقدام مسئولان+فیلم,

 

,

 

,

گفتنی است با بررسی منطقه موتور پمپ حاجی توسط مسئولان و ارسال تجهیزات مورد نیاز برای ایمن کردن مسیر بین مزارع، این مشکل بعد از سال ها مرتفع شده است.

,

 

,

کشاورزان این موتور پمپ ضمن تقدیر از رفع مشکلات توسط مسئولان از انعکاس مشکلات مردمی در سایت پیام بشرویه تشکر کردند.

,

 

,

آقای هراتی نیز با ارسال پیامی از تلاش مسئولان برای حل این مشکل قدردانی کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه