اخبار داغ

برگزاری نمایشگاه نقاشی دکوراتیو در فرهنگسرای سنایی+ تصاویر

برگزاری نمایشگاه نقاشی دکوراتیو در فرهنگسرای سنایی+ تصاویر
نمایشگاه نقاشی دکوراتیو آثار هنرمند نقاش «صدف شریعت» به مدت یک هفته در گالری کمال الملک فرهنگسرای سنایی کیش در حال برگزاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کیش پرس، سعید یکه دهقان مدیرفرهنگی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاراه به برگزاری نمایشگاه نقاشی دکوراتیو در گالری کمال الملک فرهنگسرای سنایی کیش گفت: به طور میانگین هر هفته یک نمایشگاه هنری در گالری کمال الملک فرهنگسرای سنایی برگزار می شود و از امشب به مدت یک هفته این گالری اختصاص به نمایش آثار هنری نقاش جوان کیش خانم صدف شریعت اختصاص دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس،,

وی افزود: در این نمایشگاه حدود 20 اثر از این هنرمند نقاش به نمایش گذاشته شده لذا علاقمندان به هنر نقاشی می توانند علاوه بر دیدار از این نمایشگاه در صورت تمایل آثار مورد علاقه خود را خریداری کنند.

,

دهقان تصریح کرد: در راستای حمایت از هنرمندان جزیره کیش تلاش می شود تا به صورت دائم نمایشگاه های متعدد و متنوعی در بخش های مختلف هنری در این فرهنگسرا برگزار شود

,

نمایشگاه نقاشی دکوراتیو، آثار هنرمند نقاش جزیره کیش « صدف شریعت» از دوشنبه اول خرداد 96 تا 8 خرداد به مدت یک هفته از ساعت 9 صبح تا 14 و 17:30 عصر تا 22 درگالری کمال الملک فرهنگسرای سنایی آماده بازدید علاقمندان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه