اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه کوثر:

تمسک دینی و اعتقاد قلبی رزمندگان خرمشهر را پیروز کرد

تمسک دینی و اعتقاد قلبی رزمندگان خرمشهر را پیروز کرد
فرمانده سپاه کوثر گفت: اگر به ارزش هایمان پایبند بوده و درون شناس باشیم و از سوم خردادها درس خودشناسی و مبارزه با نفس را بیاموزیم، بی شک در جهاد کبیر نیز همچون گذشته موفق و پیروز خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از کوثرخبر سرهنگ 2 پاسدار بیژن راعی با تبریک فرا رسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان اظهار کرد: سوم خرداد 1361، پس از 24 روز رزم بی امان، خرمشهر به طور کامل از اشغال نظامیان عراق آزاد شد و عملیات پیروزمند بیت المقدس که از دهم اردیبهشت این سال آغاز شده بود، با این آزادسازی به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

وی با بیان اینکه تمسک دینی و اعتقاد قلبی رزمندگان خرمشهر را پیروز کرد، گفت: رزمندگان اسلام و قرآن با تمسک دینی و اعتقاد قلبی خود پس از 578 روز (19 ماه) روز خرمشهر قهرمان را باز پس گرفتند و پرچم مقدس اسران اسلامی را با افتخار بر فراز مسجد نیمه جامع آن شهر به اهتزار درآوردند.

,

فرمانده سپاه کوثر با اشاره به اینکه پیروزی های مکرر رزمندگان اسلام تن همپیمانان صدام را به لرزه انداخت، اضافه کرد: از این مقطع به بعد، جنگ در جبهه ایران از حالت دفاعی خارج شد و به صورت تهاجمی درآمد و آغاز پیروزی های پیاپی بعدی گردید؛ به همین دلیل، از فردای آزادسازی خرمشهر، تلاش هیئت های صلح بین المللی و صدور قطعنامه های سازمان ملل برای متوقف کردن جنگ آغاز شد.

,

سرهنگ راعی افزود: آزادسازی خرمشهر با تکیه بر علم و ایمان نیروهای داخلی محقق شد و از نقاط عطف تاریخ معاصر ایران به شمار می رود؛ امام خمینی(ره) در این باره با صراحت فرمود: «خرمشهر را خدا آزاد کرد.» می دانیم که افتخار این روز، آسان به دست نیامده است.

,

فرمانده سپاه کوثر با بیان اینکه سوم خردار یک روز ملی و یوم الله است گفت: حال که جنگ های نظامی را با پیروزی پشت سر گذاشته و به همه دشمنان اسلام و انقلاب، سیلی «تعرض ممنوع» زده ایم، باید مراقب جنگ های نرم غیرنظامی در حوزه های نفوذ جریانی و مقوله جهاد کبیر نیز باشیم.

,

وی افزود: پلیدطینتان و شیطان صفتان و دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن که ابلیس دوران هستند در صدد نفوذ بر فرهنگ و ارزش های انقلابی ایران هستند، تصمیم گیران کشوری و تصمیم سازان داخلی بطور یقین در تیررس استکبار قرار گرفته اند که با پیش کشیدن مسائل متعدد سیاسی و اجتماعی زمینه نفوذ را فراهم کنند.

,

سرهنگ راعی افزود: ما نیز خوب می دانیم که آغاز همه فریب خوردن ها از نَفْس خودمان است؛ نفْس انسان ها با هوس ها آشناست و تنها راه ورود شیطان، همین غرایز و هوس  است که ما را در معرض امتحان قرار می دهد؛ اگر درون شناس گردیم و از سوم خردادها درس خودشناسی و مبارزه با نفس را بیاموزیم، بی شک در همه عرصه ها موفق و پیروز خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه