اخبار داغ

اخبار انتظامی استان؛

سد زاینده رود جان ۲ برادر را گرفت/ تصادف ۲ کامیون، ۳ کشته و یک مجروح برجای گذاشت

سد زاینده رود جان ۲ برادر را گرفت/ تصادف ۲ کامیون، ۳ کشته و یک مجروح برجای گذاشت
فرمانده انتظامی شهرستان چادگان از غرق شدن دو بردار در سد زاینده رود این شهرستان به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا و رعایت نکردن اصول ایمنی خبر داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ فرمانده انتظامی شهرستان چادگان در گفت و گویی گفت: ماموران انتظامی شهرستان چادگان از طریق اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 از غرق شدن دو نفر در منطقه “شامگان” سد زاینده رود مطلع و به محل اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سرگرد سهراب قرقانی افزود: در بررسی های اولیه مشخص دو برادر 25 و 35 ساله برای ماهیگیری با یک تیوپ تراکتور داخل آب رفته اند که به علت عدم آشنایی با اصول و فنون شنا و رعایت نکردن نکات ایمنی غرق شده اند.

,

وی بیان کرد: با تلاش پلیس و عوامل امدادی جسد یکی از برادارن کشف و به پزشکی قانونی تحویل داده شد .

,

سرگرد قرقانی در پایان به جوانان توصیه کرد، از شنا کردن در آب های روان و محل های غیر مجاز بپرهیزید و همیشه موارد ایمنی را رعایت کنید تا شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ نباشیم.

,

تصادف 2کامیون ، 3 کشته و یک مجروح برجای گذاشت
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از برخورد یک دستگاه کامیون هیوندای با یک تریلر اسکانیا در محور قدیم کاشان-قم و فوت سه نفر و مجروحیت یک فرد دیگر خبر داد.

,
,

سرهنگ جهانگیر کریمی  گفت: ماموران پلیس راه “کاشان-قم” از برخورد یک کامیون هیوندای با یک کامیون کشنده در جاده قدیم “کاشان-قم” مطلع و به محل اعزام شدند.

,

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راننده و دو سرنشین هیوندای در دم فوت و راننده اسکانیا مجروح شد. علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ کامیون هیوندای اعلام شده است.

,

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در پایان از رانندگان خواست ، با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث جاده ای نباشیم.

,

اعتراف سارق داخل خودرو به 300 میلیون ریال سرقت
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک سارق حرفه ای داخل خودرو و کشف 300 میلیون ریال اموال مسروقه داخل خودرو خبر داد.

,
,

سرهنگ ستار خسروی اظهار کرد: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر سرقت داخل خودرو در غرب شهر اصفهان ،شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

,

سرهنگ خسروی افزود:کارآگاهان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند و با انجام یک سری اقدامات پلیسی سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیات ضربتی دستگیر کردند.

,

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه این سارق در بازجوئی های پلیس به سرقت 300 میلیون ریال اموال داخل خودرو از شهروندان اعتراف کرد افزود: این سارق خودرو های مورد سرقت خود را که اکثرا فاقد تجهیزات ایمنی و دزدگیر بودند در محل های کم تردد شناسایی و اقدام به سرقت می کرد.

,

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه سارق جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد،به همشهریان توصیه کرد: هنگام ترک خودروی خود دقت کنید که درب ها و شیشه ها کاملا بسته باشد و اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر ،سوئیچ مخفی ،قفل فرمان و قفل سوئیچی و یا قفل پدال و سایر وسائل بازدارنده مجهز کنید.

,

جاساز بیش از 30کیلو گرم تریاک در بارخرما
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 30کیلو و200گرم تریاک که در بار خرما جاساز شده بود خبر داد.

,
,

سرهنگ سید تقی حسینی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند دو برادر قاچاقچی قصد ورود یک محموله مواد افیونی به داخل استان اصفهان را دارند که وارد عمل شدند.

,

وی افزود: کامیونت متعلق به قاچاقچیان شناسایی و در یکی از ورودی های استان اصفهان متوقف شد.

,

این مسئول انتظامی بیان کرد: در بازرسی از این خودرو که حامل بار قانونی خرما بود مقدار 30 کیلو و 200 گرم تریاک که در جعبه های خرما جاساز شده بود کشف شد.

,

سرهنگ حسینی افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و دو سوداگر مرگ جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

,

سرعت عمل پلیس، سارق منزل را غافلگیر کرد
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ، از دستگیری یک سارق منزل حین سرقت خبر داد.

,
,

سرهنگ علی پورکاوه گفت : در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وارد شدن یک سارق به منزلش در شهرستان کاشان گشت فوریت های پلیسی بلافاصله به محل اعزام شد.

,

سرهنگ پورکاوه ادامه داد: ماموران در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه سارق را حین سرقت دستگیر کردند.

,

این مسئول انتظامی بیان کرد: دراین خصوص پرونده تشکیل و سارق که جوانی 18 ساله بود تحویل مراجع قضائی شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان از شهروندان خواست:ضمن رعایت هشدارهای پلیسی منزل خود را به سیستم های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوکی قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریتهای پلیسی 110 تماس بگیرید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه