اخبار داغ

اخبار ویژه روزنامه‌های 2 خرداد؛

بیکاری 500 هزار نفر یعنی عبور از رکود؟/ خبر بد ایران برای دولت آمریکا/ تذکر لاریجانی به روحانی درباره یک مصوبه

بیکاری 500 هزار نفر یعنی عبور از رکود؟/ خبر بد ایران برای دولت آمریکا/ تذکر لاریجانی به روحانی درباره یک مصوبه
دبیر مجمع تشخص مصلحت نظام در توئیتی به قرارداد فروش سلاح میان آمریکا و عربستان اشاره کرد و نوشت که این قرارداد جز آتش ‌فروزی و ناامنی در منطقه با پول مسلمانان علیه خودشان نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روزنامه‌ها در لابه‌لای گزارش‌ها و سرمقاله‌ها، قسمتی از صفحات خود را به اخبار روزهای گذشته یا اخبار ویژه اختصاص می دهند که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

*********

, *********,

, ,

کیهان

, کیهان, کیهان,


دولت بعد از آن همه وعده چرخ اقتصاد و اشتغال را به حرکت درمی‌آورد؟

,
, دولت بعد از آن همه وعده چرخ اقتصاد و اشتغال را به حرکت درمی‌آورد؟,


اکنون با پایان انتخابات، نوبت مطالبه عمل دولت به وعده‌های رنگارنگی است که به مردم داده است.

,
,


روزنامه صبح نو در سرمقاله‌ای نوشت: تب انتخابات فروکش کرد و از امروز نوبت عمل به وعده‌هاست. ملت در 4 سال گذشته به علاوه یک ماه اخیر، از شنیدن وعده‌های رنگارنگ انتخاباتی اشباع شده و حالا منتظر است تا تحقق رنگین‌کمان وعده‌ها را مشاهده کند. سرخط این وعده‌ها که طیف وسیعی از مردم کشور را امیدوار و چشم انتظار گذاشته است، حل مشکلات اقتصادی، به ویژه رفع معضل بیکاری و به چرخش درآمدن چرخ اقتصاد کشور و زندگی مردم است.

,
,


یکی از مهم‌ترین و پرحاشیه‌ترین وعده‌های دولت یازدهم وعده برنامه 100 روزه تحول اقتصادی بود که با وجود اینکه رئیس‌جمهور در کنفرانس خبری 21 فروردین امسال دادن این وعده را دروغ مطرح شده توسط رسانه‌ها و نشانه بی‌عقلی  دانسته بود. اما با وجود این مجددا وعده 100 روزه خود را تکرار کرد و گفت: «مجموعا حدود 10 مسئله است که در 100 روز اول در اولویت ماست و روی آن کار و بررسی و در پایان آن را اعلام می‌کنیم و در ماه‌های اولیه نخستین قدم را در زمینه معیشت برخواهیم داشت.» البته همان‌گونه که تاکنون به دولت یازدهم پیشنهاد شده، بهتر است برای استفاده از فرصت‌ها و ایجاد باور مردم به وعده‌های داده شده، دولت از هم‌اکنون اجرای برنامه 100 روزه تحول اقتصادی خود را آغاز کند تا هم به وعده دولت یازدهم عمل کرده باشد و هم دولت دوازدهم با ایجاد امیدواری در مردم کارش را آغاز کند.

,
,


در هر صورت چه در برنامه 100 روزه و چه برنامه‌های دیگر، آنچه بیش از همه انتظارات مردم را پر و بال داده، حل مشکلات اقتصادی است. رهبر معظم انقلاب در پیام تبریک خود به مناسبت پیروزی مردم در انتخابات، به رئیس‌جمهور و دولت آینده سفارش و تاکید کردند که کار و تلاش پرانگیزه و اندیشیده و جوانانه را برای برطرف کردن مشکلات کشور در پیش گیرند و لحظه‌ای از این خط مستقیم غفلت نکنند و همچنین رعایت قشرهای ضعیف، توجه به روستاها و مناطق فقیر، برخورد با فساد و آسیب‌های اجتماعی، باید در صدر برنامه‌ها قرار گیرند.

,
,


وعده سهام عدالت 10 میلیونی و یارانه 700 هزار تومانی نقد می‌شود؟!

,
, وعده سهام عدالت 10 میلیونی و یارانه 700 هزار تومانی نقد می‌شود؟!,

با پیروزی روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری، باید منتظر اجرای وعده‌های او و نامزد پوششی‌اش اسحاق جهانگیری به مردم بود.

,

به گزارش مشرق، یکی از پوپولیستی‌ترین وعده‌هایی که در ایام تبلیغات انتخاباتی از سوی جهانگیری داده شد، پرداخت یارانه 700 هزار تومانی به نیازمندان بود.

,

معاون اول روحانی در جمع مردم یاسوج اظهار کرد: از ابتدای امسال تصمیم گرفتیم به هر خانواده نیازمند ایرانی بین 200 تا 700 هزار تومان مستمری پرداخت کنیم و در مرحله بعد براساس این تصمیم که از ابتدای امسال شروع شده است در مرحله اول تمام افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و هر کس که بگوید کمتر از این قشر درآمد دارد را شامل خواهد شد.

,

اکنون باید منتظر ماند و دید آیا دولت واقعا به تمام افراد نیازمند، یارانه 700 هزار تومانی پرداخت می‌کند؟ یا آنها همه وعده بود؟

,

سهام عدالت 10 میلیون تومانی، مورد دیگری بود که جهانگیری مطرح کرد. جهانگیری در مناظره اقتصادی کاندیداهای ریاست‌جمهوری گفت: ما سهام عدالت را واقعی خواهیم کرد. من به شما اطمینان می‌دهم شما 50 میلیون مردم ایران در کارخانه‌ها سهام‌دار خواهید شد، سه سال روی این طرح کار شد که سهام عدالت طوری ساماندهی شود که مردم مزه سهام‌دار شدن کارخانه را بچشند.

,

جهانگیری افزود: از شهریور 1396 هر فرد تحت پوشش کمیته امداد مالک 10 میلیون تومان سهام در کارخانه‌های کشور خواهد بود و بقیه جمعیت بین 5 تا 10 میلیون تومان سهام بهترین کارخانه‌ها را خواهند داشت و در سود کارخانه‌ها مشارکت خواهند کرد.

,

در حالی که ارزش فعلی سهام عدالت یک میلیون تومان است، باید در انتظار اجرای وعده جهانگیری و افزایش سهام عدالت به 10 میلیون تومان بود.

,


همه‌چیز را باختید هم اعتبار گذشته و هم اخلاق و مرام را

,
, همه‌چیز را باختید هم اعتبار گذشته و هم اخلاق و مرام را,

«آقای روحانی شما نبردید، باختید، همه چیزتان را باختید؛ هم اعتبار و گذشته انقلابی و هم اخلاق و مرام و معنویت را».

,

این مطلب را داریوش سجادی همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب و مشاور مهدی کروبی نوشت. او می‌نویسد: این کمال بی‌آزرمی است که در ایام رقابت‌های انتخابات، سفید چشمی کنید و به ثمن بخس همه محکمات و مسلمات و

,

مفاخر و مواضع قابل افتخار و استناد انقلاب و نظام را برای مانائی در قدرت و رای ربایی به لجن بکشید و در فردای پیروزی، با نگاه مستقیم به دوربین تلویزیون، مخاطب خود را سفیه انگاشته و از موضع قلندرانه تواضع‌فروشی فرمائید!

,

خلعت این تواضع و کسوت آن مقام با چنان ترفند و چنین فرآیندی بر قامت ناراست‌تان زار می‌زند این کمال بی‌آزرمی است که در پروای شکست در انتخابات و در شهوت نشست بر کرسی صدارت اصول فروشانه آرای خود را از بازار سیاه سیاست ابتیاع فرمائید.

,

نگاهی به راه طی شده خود در رقابت‌های انتخابات بیاندازید و پشت سر خود را ببینید که چه دسته گل‌هائی به آب دادید؟ قدرت را بردید اما اخلاق را باختید. شما سرهنگ نیستید اما حقوق‌دان هم نیستید و گندم نمایانه جوفروشی کردید.

,

ارزش‌اش را داشت آقای رئیس‌جمهور!؟ می‌ارزید و می‌صرفید تا اخلاق را فدیه مانائی خود در قدرت کنید!؟

,

می‌ارزید و می‌صرفید تا برای مانائی در قدرت با پنجه کشیدن بر سیمای قهرمانانه نیروهای توانمند سپاه، ایشان را متهم به موشک‌بازی کنید؟

,

می‌ارزید و می‌صرفید تا مانائی در قدرت را به بهای دفاع از کثیف‌ترین نحله‌های تروریستی بدسابقه در کشور ابتیاع فرموده و رقیب‌تان را متهم به خشونت و سرزنش بابت اعدام آن اشرار وطن‌فروش و قاتل نمائید؟

,

آقای روحانی! شما نبردید. باختید. همه‌چیزتان را باختید. هم اعتبار و گذشته انقلابی‌تان را باختید و هم اخلاق و مرام و معنویت را واگذار کردید.

,


7-8 میلیون نفر در اعتراض به بیکاری به روحانی رأی ندادند

,
, 7-8 میلیون نفر در اعتراض به بیکاری به روحانی رأی ندادند,

معاون اقتصادی اتاق بازرگانی ایران تاکید کرد: خیلی‌ها به خاطر تشدید بیکاری به روحانی رأی ندادند و به رقیب او رأی دادند.

,

مرتضی الله‌داد در مصاحبه با عصر ایران ضمن بیان اینکه «بخش اقتصادی دولت به اندازه بخش بین‌المللی آن جلوه نداشت» افزود: کاهش تورم اگر به رکود منجر شود خیلی چیز خوبی نیست. یعنی شما اشتغال داشته باشید و تورم هم داشته باشید، بهتر از این است که بیکاری داشته باشید و نرخ تورم نیز پایین باشد.

,

وی گفت: بسیاری از اقتصاددانان معتقدند که اگر آقای روحانی، به بحث اشتغال بیشتر پرداخته بود، امروزه حدود 7 تا 8 میلیون رای از آرای آقای رئیسی را در سبد رای خودش داشت.

,

افراد زیادی به آقای روحانی رای ندادند به دلیل همین که فرد بیکار در داخل خانه خودشان داشتند. به خاطر جوانی که بیکار است و فارغ‌التحصیل شده است و کار ندارد. تیم اقتصادی مثل بقیه عمل نکرد.

,

وی درباره رشد اقتصادی ادعایی دولت گفت؛ رشد مثبت هم نگویید. رشدی که در سال‌های مختلف کم و زیاد شود و پایین و بالا برود. رشد ایجاد اشتغال در اقتصاد نیست.

,

معاون اتاق بازرگانی می‌گوید ما به رشد منظم و رو به بالا نیاز داریم. با چنین رشدی می‌توانیم اشتغال ایجاد کنیم. تقریبا 70 درصد این رشد اقتصادی سال 1395 از محل نفت تامین شد. این رشد حتما سال 96 اتفاق نمی‌افتد.

,

وی درباره دولت جدید هم می‌گوید: آقای روحانی باید بعضی از این پیرمردها را بازنشسته کند و از افراد خلاق و جوان بهره بگیرد.

,


تعطیلی کارخانه‌ها و بیکاری 500 هزار نفر یعنی عبور از رکود؟

,
, تعطیلی کارخانه‌ها و بیکاری 500 هزار نفر یعنی عبور از رکود؟,

رئیس‌جمهور دیروز با اعتماد به نفسی قابل تأمل و برای چندمین بار گفت رکود از همه بخش‌های اقتصاد ما رفته است.

,

حسن روحانی در گفت‌وگو باخبرنگاران و در پاسخ به این سؤال که برای خروج از رکود چه برنامه‌های جدی دارید، گفت: در یکی از مصاحبه‌ها نیز در هنگام تبلیغات گفتم، واژه رکود به کار بردنش دقیق نیست وقتی ما دو فصل رشد مثبت اقتصادی داشته‌ایم بعد از چشم‌انداز که مربوط به سال 84 بود ما برای اولین بار به همان رشدی رسیدیم که چشم‌انداز می‌گوید یعنی 8 درصد پس رکود معنی ندارد. رکود از همه بخش‌های ما رفته است به غیر از مسکن که باید خارج شد.

,

وی افزود: برای رکود در کتاب برنامه دولت دوازدهم هم نوشته‌ام توسعه نیازمند یک برنامه حمایتی است اگر می‌خواهیم اقتصاد کشور بزرگتر شود، سرمایه‌گذاری، روابط بین‌المللی، درآمدهای نفتی برنامه‌هایی است که باید ادامه پیدا کند. در سال 93 برای اولین بار رکود شکست و توانستیم به سوی رشد اقتصادی حرکت کنیم.

,

این سخنان در حالی است که حتی کارشناسان اقتصاد حامی دولت، ادعای رشد اقتصادی را منحصر به افزایش فروش نفت می‌دانند که طبیعتاً آن هم نمی‌تواند مجدداً افزایش پیدا کند. تشدید رکود موجب تعطیلی صدها کارخانه و بیکاری 500 هزار کارگر در سال 95 شد.

,

جالب اینکه دیروز روزنامه‌های حامی دولت در گزارش‌های مختلف اذعان کردند اقتصاد در رکود به سر می‌برد و فضای کسب و کار به شدت دشوار شده است.

,

روزنامه آرمان با تأکید بر اینکه دولت یازدهم باعث رکود در بازار سرمایه شد، می‌نویسد: مردم و فعالان اقتصادی انتظار دارند که دولتمردان به وعده‌های خود عمل کنند و رونق را برای اقتصاد به ارمغان بیاورند. در دولت یازدهم واگذاری بنگاه‌های دولتی به بخش خصوصی برای حل مشکلات اقتصادی اتفاق نیفتاد. مشکلات نقدینگی و هزینه‌های خود دولت در سال 95 از طریق بازار سرمایه تأمین شد که این موارد باعث رکود و کاهش نقدینگی در بازار سرمایه شده است.

,

روزنامه‌های شرق و وقایع اتفاقیه هم در گزارشی به نقل از اتاق بازرگانی، تصریح کردند 75 درصد استان‌ها وضعیت نامناسبی در زمینه کسب و کار دارند. وقایع اتفاقیه در این زمینه نوشت: وضعیت شاخص فضای کسب و کار در 75 درصد از استان‌های کشور، حال خوبی ندارد. این گزارش اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران از پایش ملی فضای کسب و کار است که از حاکمیت فضایی حکایت می‌کند که کسب و کار را برای فعالان اقتصادی سخت کرده است.

,

براساس این گزارش عدد شاخص برای حدود 75 درصد استان‌های کشور از رقم شاخص ملی فضای کسب و کار بالاتر بوده که نشانگر وضعیت نامناسب این شاخص در اکثر استان‌ها نسبت به شاخص ملی است.»

,

فعالان اقتصادی مشارکت‌کننده در این پایش، سه مؤلفه دشواری تأمین مالی، بی‌ثباتی و غیرقابل پیش‌بینی بودن قیمت‌ها (مواد اولیه و محصولات) و بی‌ثباتی سیاست‌ها، مقررات و رویه‌های اجرایی ناظر به کسب و کار را نامناسب‌ترین مؤلفه‌ها ارزیابی کردند.

,

این نکته نیز گفتنی است که رئیس‌جمهور و برخی دیگر از دولتمردان از سال 93 به این طرف هر چند وقت یک بار خبر داده‌اند از رکود عبور کردیم که نشان می‌دهد اعلام نوبت قبلی واقعیت نداشته است!!

,


انتخابات ایران، خبری بد برای دولت آمریکاست

,
, انتخابات ایران، خبری بد برای دولت آمریکاست,

رابرت فیسک در روزنامه ایندیپندنت نوشت: در حالی که در ایران انتخابات برگزار شد، سایر کشورهای منطقه، مشغول خوشامدگویی به دونالد ترامپ هستند. برای سعودی‌ها جای تعجب است که ایرانی‌ها انتخاباتی که هیچکدام از دیکتاتورهای دور و بر ترامپ، جرأت برگزاری‌اش را ندارند، برگزار کرده‌اند.

,

این روزنامه‌نگار انگلیسی اضافه کرد: ایرانی‌ها افراد بسیار سیاسی هستند که انتخابات ریاست جمهوری‌شان را خیلی جدی می‌گیرند.

,

وی ادامه داد: هیچکس در ایران قادر نیست درباره اصلاحات و بهبود جامعه مدنی سخن بگوید مگر اینکه به انقلاب ایران و شهدای 8 سال جنگ ایران و عراق ادای احترام کند.

,

, ,
خراسان
,
خراسان
, خراسان, خراسان,

تذکر لاریجانی به روحانی درباره مصوبه مغایر  با  قانون کابینه

بر اساس نامه روزهای اخیر علی لاریجانی رییس مجلس به حسن روحانی رییس جمهور ، با اشاره به مصوبه فروردین ماه امسال هیئت دولت برای رفع مشکلات استان خوزستان، تاکید شده است با توجه به قانون برنامه ششم توسعه که نحوه هزینه کرد درآمدهای حاصل از صادرات نفت خام و میعانات گازی در استان های مربوطه را مشخص کرده، ساز و کار جدید تعیین شده توسط هیئت وزیران به علت مغایرت با این دستور قانونی، باید اصلاح و در صورت عدم تغییر با گذشت بیش از یک هفته از تاریخ ابلاغ، لغو شود.


دستور دولت برای دسترسی آنلاین ادارات به سوء پیشینه افراد

بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر یک مسئول ارشد اجرایی به پورمحمدی و واعظی، وزارتخانه های دادگستری و ارتباطات مکلف شده اند با همکاری نیروی انتظامی و قوه قضائیه، شرایطی را فراهم کنند که بر اساس آن ظرف 3 ماه از ابلاغ این دستور، کلیه فرآیندهای اخذ گواهی عدم سوء پیشینه به صورت آنلاین صورت بگیرد تا دستگاه های اجرایی امکان استعلام برخط و الکترونیکی این موضوع را داشته باشند.

,

تذکر لاریجانی به روحانی درباره مصوبه مغایر  با  قانون کابینه

, تذکر لاریجانی به روحانی درباره مصوبه مغایر  با  قانون کابینه,

بر اساس نامه روزهای اخیر علی لاریجانی رییس مجلس به حسن روحانی رییس جمهور ، با اشاره به مصوبه فروردین ماه امسال هیئت دولت برای رفع مشکلات استان خوزستان، تاکید شده است با توجه به قانون برنامه ششم توسعه که نحوه هزینه کرد درآمدهای حاصل از صادرات نفت خام و میعانات گازی در استان های مربوطه را مشخص کرده، ساز و کار جدید تعیین شده توسط هیئت وزیران به علت مغایرت با این دستور قانونی، باید اصلاح و در صورت عدم تغییر با گذشت بیش از یک هفته از تاریخ ابلاغ، لغو شود.

,


دستور دولت برای دسترسی آنلاین ادارات به سوء پیشینه افراد

,
, دستور دولت برای دسترسی آنلاین ادارات به سوء پیشینه افراد,

بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر یک مسئول ارشد اجرایی به پورمحمدی و واعظی، وزارتخانه های دادگستری و ارتباطات مکلف شده اند با همکاری نیروی انتظامی و قوه قضائیه، شرایطی را فراهم کنند که بر اساس آن ظرف 3 ماه از ابلاغ این دستور، کلیه فرآیندهای اخذ گواهی عدم سوء پیشینه به صورت آنلاین صورت بگیرد تا دستگاه های اجرایی امکان استعلام برخط و الکترونیکی این موضوع را داشته باشند.

,

, ,

ایران

, ایران, ایران,

عربستان: با ایران مذاکره نمی‌کنیم

, عربستان: با ایران مذاکره نمی‌کنیم,


وزیر دفاع عربستان در مصاحبه با مجله امریکایی فارن افرز، در جواب سؤالی درباره آینده روابط ایران و عربستان با طرح ادعاهای واهی گفت: «ایران نماینده سه مسأله اصلی در منطقه یعنی ایدئولوژی‌های بدون مرز، بی ثباتی و تروریسم در منطقه است!» به گزارش ایسنا، محمد بن سلمان در ادامه مدعی شد که «هیچ جایی برای مذاکره با کشوری که ایدئولوژی‌های خود را به دیگر مناطق صادر می‌کند و در تروریسم سهیم است و به نقض حاکمیت دیگر کشورها می‌پردازد، وجود ندارد. اگر ایران روش خود را تغییر ندهد، عربستان در صورت همکاری با تهران ضرر خواهد کرد.» بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به این اظهارات  گفت:«دولتمردان عربستان بجای اینگونه فرافکنی های بی‌حاصل، بهتر است در صدد اصلاح روش و رفتار خود برآمده و به عواقب سیاست ها و اقدامات مخرّب خود بیندیشند. »


سانسور مجدد ظریف در سیما

,
,
,
,
, سانسور مجدد ظریف در سیما,


به نوشته یک سایت خبری، صدا و سیما یک بار دیگر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه را سانسور کرد. به گزارش انتخاب به نقل از «تیک» روز جمعه تولد ظریف بود و یکی از برنامه‌های صدا و سیما برای تولد وزیر خارجه کلیپی تدارک دیده بود که پخش نشد. برنامه «فرمول یک» که با اجرای علی ضیا روی آنتن می‌رود، در روی کانال تلگرامی خود کلیپی به مناسبت تولد وزیر خارجه ایران قرار داد. از ظاهر این کلیپ بر می‌آید که برای پخش در برنامه ساخته شده، اما مسئولان جام جم اجازه پخش آن را صادر نکرده‌اند. پیش از این گفت‌وگوی برنامه 90 با ظریف به مناسبت شب یلدا هم مجوز پخش نگرفته بود.


آرش صادقی به بیمارستان منتقل شد

,
,
,
,
, آرش صادقی به بیمارستان منتقل شد,

وکیل آرش صادقی از انتقال موکل خود به بیمارستان خبر داد.  امیر رئیسیان در گفت‌وگو با ایلنا گفت: آرش صادقی روز شنبه به بیمارستان منتقل و آندوسکوپی شد؛ اما از گزارش‌های پزشکی او اطلاعی ندارم.  وی همچنین  با بیان اینکه مرخصی گلرخ ایرایی از سوی مقام قضایی تمدید نشده است، گفت: بنا بود که روز شنبه او خود را به زندان معرفی کند.  او در ارتباط با برخی از خبرها مبنی بر اینکه موکلان او متهم به همکاری با گروه‌های معاند نظام از جمله پژاک هستند، اظهار کرد: اتهامات گلرخ ایرایی توهین به مقدسات و تبلیغ علیه نظام و اتهامات آرش صادقی اجتماع و تبانی، تبلیغ علیه نظام، توهین به مسئولان عالیرتبه نظام و نشر اکاذیب است. رئیسیان ادامه داد: در پرونده‌های موکلانم هیچ اشاره‌ای به اتهام همکاری با گروه‌های معاند نظام از جمله پژاک نشده است.

,


 نقوی حسینی:تابعیت مضاعف جرم است

,
,  نقوی حسینی:تابعیت مضاعف جرم است,

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس طی اظهاراتی که برخی رسانه‌ها آن را عجیب توصیف کردند، گفت: مطابق قانون مدنی، افراد دوتابعیتی که تابعیت کشور دیگری را می‌پذیرند، تابعیت ایرانی آنها لغو می‌شود و تابعیت مضاعف جرم است و این افراد حق داشتن اموال غیرمنقول را هم ندارند. نقوی حسینی در گفت‌وگو با میزان افزود: در حال حاضر به دلیل پنهانکاری افراد دارای تابعیت مضاعف آمار دقیقی از آنها و جود ندارد. گفتنی است طبق قوانین ایران، سلب تابعیت ایرانیان به بهانه تابعیت مضاعف، غیرقانونی است.

,

, ,

آرمان

, آرمان, آرمان,

کنسرت تتلو در مشهد؟

شنیده شد که درحالی‌که خبر رسید قرار است امیرحسین مقصودلو (تتلو) در مشهد به اجرای کنسرت بپردازد، مسئولان ارشاد این شهر این خبر را تکذیب کردند. صدرا مذهب‌یوسفی، مشاور مدیرکل ارشاد خراسان‌رضوی و مسئول ستاد هنرمندان حامی دکتر روحانی در خراسان‌رضوی و شهر مشهد، ضمن بیان این نکته که هیچ درخواست برگزاری کنسرتی برای این خواننده داده نشده است، گفت: البته که ما علاقه‌مند به برگزاری کنسرت هستیم و همیشه به برگزاری آن اعتقاد داشته‌ایم. حالا اگرچه بلافاصله بعد از پیروزی آقای روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهور زود است که برنامه‌ریزی کنیم، اما قطعا یکی از مطالباتی که به‌ویژه در شهر مشهد پیگیری آن را خواهیم داشت همین مساله کنسرت است که الان با توجه به عوض‌شدن فضا و همچنین پیروزی آقای روحانی و تمامی اعضای لیست امید در شهر مشهد، امیدواریم که بتوانیم هرچه‌زودتر این کنسرت‌ها را برگزار کنیم.

نظارت مجلس غیرجناحی بود

شنیده شد که یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: نظارت مجلس بر انتخابات شوراها غیرجناحی بوده است. عبدالرضا هاشم‌زایی در واکنش به اظهارات مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در انتقاد از نظارت مجلس بر انتخابات شورای شهر تهران، خاطرنشان کرد: حتما نظارت مجلس در این دوره دقیق و غیرجناحی بوده است. وی خطاب به چمران افزود: حضرتعالی و دوستانتان نتوانستید از فرصت عدم ‌تایید صلاحیت اصلاح‌طلبان استفاده کنید و در نتیجه از طرف مردم باهوش تهران حذف شدید.

رأی حسین ا...کرم در انتخابات شورا

شنیده شد که حسین ا...‌کرم از اعضای سابق و موثر انصار حزب‌ا... و میثم مظفر از مدیران محمدباقر قالیباف که تا پیش از این مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بود، در انتخابات شورای شهر تهران شرکت کرده بودند. حسین ا...‌کرم توانسته در انتخابات شورای شهر ۳۷۲۷۹ رای کسب کند و در جایگاه ۵۵ بنشیند و میثم مظفر هم با ۳۶۹۸۱ رای در جایگاه ۵۶ قرار دارد. آنها هیچ شانسی برای ورود به شورا ندارند.

واکنش به قرارداد فروش سلاح به عربستان

شنیده شد که محسن رضایی به قرارداد جدید میان آمریکا و عربستان واکنش نشان داد. آفتاب نیوز نوشت؛ دبیر مجمع تشخص مصلحت نظام در توئیتی به قرارداد فروش سلاح میان آمریکا و عربستان اشاره کرد و نوشت که این قرارداد جز آتش ‌فروزی و ناامنی در منطقه با پول مسلمانان علیه خودشان نیست.

 

انتهای پیام/

,

کنسرت تتلو در مشهد؟

, کنسرت تتلو در مشهد؟,

شنیده شد که درحالی‌که خبر رسید قرار است امیرحسین مقصودلو (تتلو) در مشهد به اجرای کنسرت بپردازد، مسئولان ارشاد این شهر این خبر را تکذیب کردند. صدرا مذهب‌یوسفی، مشاور مدیرکل ارشاد خراسان‌رضوی و مسئول ستاد هنرمندان حامی دکتر روحانی در خراسان‌رضوی و شهر مشهد، ضمن بیان این نکته که هیچ درخواست برگزاری کنسرتی برای این خواننده داده نشده است، گفت: البته که ما علاقه‌مند به برگزاری کنسرت هستیم و همیشه به برگزاری آن اعتقاد داشته‌ایم. حالا اگرچه بلافاصله بعد از پیروزی آقای روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهور زود است که برنامه‌ریزی کنیم، اما قطعا یکی از مطالباتی که به‌ویژه در شهر مشهد پیگیری آن را خواهیم داشت همین مساله کنسرت است که الان با توجه به عوض‌شدن فضا و همچنین پیروزی آقای روحانی و تمامی اعضای لیست امید در شهر مشهد، امیدواریم که بتوانیم هرچه‌زودتر این کنسرت‌ها را برگزار کنیم.

, شنیده شد که ,

نظارت مجلس غیرجناحی بود

, نظارت مجلس غیرجناحی بود,

شنیده شد که یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: نظارت مجلس بر انتخابات شوراها غیرجناحی بوده است. عبدالرضا هاشم‌زایی در واکنش به اظهارات مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در انتقاد از نظارت مجلس بر انتخابات شورای شهر تهران، خاطرنشان کرد: حتما نظارت مجلس در این دوره دقیق و غیرجناحی بوده است. وی خطاب به چمران افزود: حضرتعالی و دوستانتان نتوانستید از فرصت عدم ‌تایید صلاحیت اصلاح‌طلبان استفاده کنید و در نتیجه از طرف مردم باهوش تهران حذف شدید.

, شنیده شد که ,

رأی حسین ا...کرم در انتخابات شورا

, رأی حسین ا...کرم در انتخابات شورا ,

شنیده شد که حسین ا...‌کرم از اعضای سابق و موثر انصار حزب‌ا... و میثم مظفر از مدیران محمدباقر قالیباف که تا پیش از این مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بود، در انتخابات شورای شهر تهران شرکت کرده بودند. حسین ا...‌کرم توانسته در انتخابات شورای شهر ۳۷۲۷۹ رای کسب کند و در جایگاه ۵۵ بنشیند و میثم مظفر هم با ۳۶۹۸۱ رای در جایگاه ۵۶ قرار دارد. آنها هیچ شانسی برای ورود به شورا ندارند.

, شنیده شد که ,

واکنش به قرارداد فروش سلاح به عربستان

, واکنش به قرارداد فروش سلاح به عربستان,

شنیده شد که محسن رضایی به قرارداد جدید میان آمریکا و عربستان واکنش نشان داد. آفتاب نیوز نوشت؛ دبیر مجمع تشخص مصلحت نظام در توئیتی به قرارداد فروش سلاح میان آمریکا و عربستان اشاره کرد و نوشت که این قرارداد جز آتش ‌فروزی و ناامنی در منطقه با پول مسلمانان علیه خودشان نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه