اخبار داغ

دبیر جشنواره در راه تربیت خبر داد:

برگزاری سومین جشنواره در راه تربیت در اردبیل

برگزاری سومین جشنواره در راه تربیت در اردبیل
دبیر جشنواره در راه تربیت گفت: سومین جشنواره در راه تربیت، پنج شنبه 4 خرداد 1396 از ساعت 16 الی 19 در سالن آمفی تئاتر ولایت برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، حجت الاسلام علی زمزم در باره جشنواره در راه تربیت گفت: تربیت انسان منتظر، متخصص، متعهد و کارآمد با رویکرد تعمیق معنویت، بسط بصیرت و عقلانیت، تقویت روحیه مجاهدت، تکلیف مداری، ولایت پذیری، عدالت خواهی و عمل به اصول و مبانی دستورات و احکام دین رسالت اصلی یک مجموعه فرهنگی و تربیتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

وی گفت: کانون فرهنگی هنری فجر دارالارشاد بر این اساس اقدام به تدوین طرح تربیتی نجم (نسل جوان مهدوی) کرده است.

,

او یاداور شد: این طرح با یاری کارگروه اندیشه ورزی مجموعه و با الگوگیری از طرح نامه های مجموعه های موفق تربیتی کشور، پس از بومی سازی تهیه و تدوین شده است.

,

زمزم افزود: در راستای معرفی این طرح تربیتی و ترویج گفتمان تربیت اسلامی، اقدام به برگزاری جشنواره در راه تربیت شده است. این جشنواره برای اولین بار در سال 1394 برگزار شد و امسال سومین جشنواره برگزار می شود.

,

وی گفت: سومین جشنواره در راه تربیت، پنج شنبه 4 خرداد 1396 از ساعت 16 الی 19 در سالن آمفی تئاتر ولایت خواهد شد.

,

دبیر جشنواره ادامه داد: سخنران این جشنواره، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، حضرت آیت الله عاملی خواهند بود و در سخنرانی خود به آسیب شناسی وضعیت تربیتی در نظام تعلیم و تربیت خواهد پرداخت.

,

وی در باره مخاطبین این جشنواره نیز گفت: مخاطبین و مدعوین اصلی این جشنواره، اولیای دانش آموزان ممتاز و نخبه علمی و اخلاقی مدارس اردبیل هستند که پس از طی فرآیند شناسایی و تحقیقات میدانی در سطح مدارس، انتخاب و دعوت شده اند.

,

" این جشنواره با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برگزار خواهد شد".

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه