اخبار داغ

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال استان کرمان:

اهمیت دستگاه های اجرایی به تولید داخلی برای تحقق مشاغل خانگی/تحقق 77 درصدی مشاغل خانگی کرمان در سال گذشته

اهمیت دستگاه های اجرایی به تولید داخلی برای تحقق مشاغل خانگی/تحقق 77 درصدی مشاغل خانگی کرمان در سال گذشته
مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: دستگاه‌های اجرایی ضروری است به تولید داخلی اهمیت دهند و نیازهای خود را از تولیدات داخلی تهیه کنند و به صورت شبکه ای عمل کنند تا بتوانیم سهم مناسبی از اشتغال را محقق کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان کرمان،منوچهر اسلامی مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در اولین جلسه کارگروه مشاغل خانگی استان کرمان اظهار داشت:  امسال برای اشتغالزایی در کرمان باید به زیرساخت ها توجه ویژه‌ای شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,

وی با بیان اینکه باید متناسب با نیاز بازار کار برنامه‌ریزی کرد،افزود:دستگاه‌های اجرایی ضروری است به تولید داخلی اهمیت دهند و نیازهای خود را از تولیدات داخلی تهیه کنند و به صورت شبکه ای عمل کنند تا بتوانیم سهم مناسبی از اشتغال را محقق کنیم.

,

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: در سال ۹۵ در حوزه مشاغل خانگی 2 هزار 656 طرح مستقل به بانک‌های عامل معرفی شد که از این تعداد به یک هزار و 998 طرح تسهیلات بانکی ؛ مجموعاً با مبلغی بالغ بر 9 میلیارد تومان پرداخت شد و در حقیقت 77 درصد ایجاد اشتغال در زمینه مشاغل خانگی در استان کرمان محقق شد.

,

اسلامی بیان کرد :  بر اساس الگوی توسعه مشاغل خانگی ابلاغ شده از سوی معاونت  توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، اولویت در انتخاب طرح های پشتیبان با طرح های شناسایی شده ذیل طرح تکاپو است که آماده ورود به بازار کار بوده و طرح آنها به عنوان یک فعالیت پشتیبان مشاغل خانگی مورد تایید دستگاه اجرایی می باشد.

,

وی اذعان داشت: دارندگان مجوز فعالیت پشتیبانی که رشته های آنها منطبق بر ظرفیت و اولویت های شهرستانهای استان باشد و همچنین کارآفرینان اجتماعی فعال در رشته های اولویت دار مشاغل خانگی می‌توانند از تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق کارآفرینی امید در قالب طرح پشتیبان حداکثر به میزان 1000 میلیون ریال برخوردار گردند.

,

 در ادامه بیش از 30 طرح پشتیبان مشاغل خانگی توسط نمایندگان ادارات کل مطرح و مصوب گردید.

,

انتهای پیام/

,

,

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه