اخبار داغ

اقدام به موقع شهروند کازرونی مانع حادثه شد

اقدام به موقع شهروند کازرونی مانع حادثه شد
مسئولیت‌پذیری و اقدام به موقع یک شهروند کازرونی از انفجار احتمالی یک تریلر حامل سوخت جلوگیری کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کازرون خبر، مسئولیت‌پذیری و اقدام به موقع یک شهروند کازرونی از انفجار احتمالی یک تریلر حامل سوخت جلوگیری کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کازرون خبر,

مهدی صادق‌زاده مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون، با اعلام این خبر گفت: تصادف یک خودروی پراید با یک تریلر حمل سوخت، منجر به آتش‌سوزی خودروی پراید شد، که آتش‌نشانان پس از دریافت خبر حادثه، با توجه به  حساسیت موقعیت و امکان وقوع انفجار با تیم عملیاتی و تجهیزات کامل بلافاصله به محل اعزام شدند.

,

وی ادامه داد: آتش‎نشانان پس از رسیدن  به محل حادثه مشاهده کردند که راننده یک خودروی حمل تانکر آب که در  حال عبور  از محل بوده، پس از مشاهده  صحنه، تغییر مسیر داده و خود اقدام به خاموش کردن آتش کرده است.

,

صادق زاده با اشاره به اینکه اگر این شهروند به موقع  اقدام نمی‌کرد، ممکن بود آتش باعث انفجار تریلر حمل سوخت شود، خاطرنشان کرد: اقدام سریع و موثر آقای سیدپیمان جعفری باعث شد تا تریلر حامل سوخت دچار هیچگونه سوختگی نشود و آتش‌نشانان نیز پس از رسیدن به محل تنها اقدام به پاکسازی محل و کمک به انتقال خودرو کنند.

,

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کازرون ضمن تقدیر از این عمل شایسته و ارزشمند، اظهار داشت: اقدام قابل تقدیر و تحسین این شهروند گرامی، نمود عینی حس مسئولیت‌پذیری، نوع‌‎دوستی و کنش‌گری شهروندی و اجتماعی است.
سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون با اهدای لوح تقدیر از سیدپیمان جعفری تجلیل کرد.

,
,

قابل ذکر است این حادثه در خروجی جاده کازرون به وقوع پیوست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه