اخبار داغ

پدیده انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا:

همدلی و همفکری در شورا عامل اصلی موفقیت است/ از اعتماد مردم سپاسگزارم

همدلی و همفکری در شورا عامل اصلی موفقیت است/ از اعتماد مردم سپاسگزارم
مازیار توکلی روشندل بیجاری با 3807 رای بیشترین آرای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بیجار را به خود اختصاص داد و به عنوان پدیده انتخابات شناخته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مازیار توکلی روشندل بیجاری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار بیجار بام ایران ، در خصوص اهداف و برنامه های خود برای پنجمین شورای اسلامی شهر بیجار ضمن قدردانی از اعتماد حداکثری مردم بیجار به وی اظهار داشت: استفاده بهینه از بودجه موجود برای اقدامات عمرانی شهرداری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران,

وی با بیان اینکه همفکری و همدلی در شورا موجب گسترش و انجام بهینه اقدامات می شود ، افزود: اگر بتوانیم با کمک نماینده و فرماندار از ماده 180 قانون اساسی که در آن اجازه الحاق بودجه از خارج از استان ها به مناطق محروم اختصاص یابد را وارد شهرستان کنیم می توانیم طرح های خوبی برای توسعه عمرانی در نظر بگیریم.

,

عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بیجار گفت: تجهیز شهربازی ، پارک های موجود و امکانات تفریحی و رفاهی ، ساماندهی دستفروشان از برنامه های مهم وی است.

,

توکلی بیان داشت: یکی از معضلات شهر بیجار ترافیک و نبود پارکینگ اختصاصی در مرکز شهر است که باید در این خصوص اقدامات فوری و کارشناسی شده صورت بگیرد.

,

وی با اشاره به اینکه ایجاد پارکینگ موجب کسب و کار می گردد ، اعلام کرد:امیدواریم با همفکری شورا از دادن پایان نامه به مجتمع های که در آینده در بیجار ساخته می شود و بدون پارکینگ است خودداری شود.

,

عضو پنجمین شورای اسلامی شهر بیجار در ادامه تصریح کرد: از موافقان راه اندازی مجدد جمعه بازار هستم به شرطی که شرایط کار کردن برای افرادی بومی فراهم باشد.

,

توکلی خاطر نشان کرد: شفاف سازی بودجه در شهرداری از برنامه های است که شورای پنجم باید توجه ویژه به آن بشود.

,

پدیده پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای کشور در پایان یادآور شد: چون رای بالائی دارم تحساس مسئولیت سنگینی نیز دارم و  برای خدمت گذاری باید از تمام توان خودم برای همشهریانم که به من اعتناد کرده ام تمام توان و تلاش خودم را به کار بگیرم .

,

لازم به ذکر است مازیار توکلی روشندل و متولد سال 67 فارغ التحصیل کارشناسی علوم تربیتی از دانشگاه پیام نور مرکز بیجار است که در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بیجار توانست بیشترین و اولین رای را به خود اختصاص دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه