اخبار داغ

روز خونین جاده های بوکان با ۴ کشته/ داشبند سیاه پوش شد

روز خونین جاده های بوکان با ۴ کشته/ داشبند سیاه پوش شد
مسئول فوریت های پزشکی بوکان از تصادف مرگ بار خودروی سواری پیکان با خودروی هیوندای در محور بوکان به میاندواب خبر داد که طی آن چهار نفر کشته شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس،مسئول فوریت های پزشکی بوکان از تصادف مرگ بار خودروی سواری پیکان با خودروی هیوندای در محور بوکان به میاندواب خبر داد که طی آن چهار نفر کشته شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

طه قاسمی در گفتگوی اختصاصی با کانی پرس در باره جزئیات این حوادثه عنوان کرد: حوالی ساعت ۱۵: ۱۵ دقیقه بعد از ظهر و بعد از اطلاع از برخورد دو خودروی سواری در ۴۰ کیلومتری بوکان به سمت میاندواب فورا تکنسین های فورت های پزشکی این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند

,

وی ادامه داد: این حادثه در حوالی روستای حاجی آباد میان دو خودروی سواری هیوندای و پیکان روی داده بود که متاسفانه طی ان چهار سرنشین خودروی پیکان به علت شدت حادثه در دم جان خود را از دست داده بودند.

,

قاسمی عنوان کرد: راننده خودروی هیوندای نیز در این حادثه مصدوم شده که توسط نیروهای اورژانس  جهت مداوای بیشتر به بیمارستان شهید دکتر قلی پور انتقال داده شد.

,

همچینین مسئول روابط عمومی آتش نشانی بوکان نیز در گفتگو با خبر نگاران در باره جزئیات این حادثه عنوان کرد: حوالی ساعت ۱۵:۳۰ بنا به تماس اورژانس ۱۱۵ شهر سیمینه با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که تصادفی در جاده بوکان میاندوآب رخ داده که متاسفانه بعلت فوت سرنشینان یکی از خودروها نیاز به عوامل امداد و آتش نشانی می باشد که در این راستا بلافاصله ماموران آتش نشان ایستگاه سیمینه به محل اعزام شدند.

,

ظاهر فیضه افزود: ماموران اعزامی پس از رسیدن به محل حادثه با ایمن سازی محل و خودرو ها و همچنین کمک نیروهای اورژانس سیمینه، هلال احمر و آتش نشانی میاندوآب جنازه های مذکور را خارج و با کمک دو دستگاه آمبولانس به سردخانه بیمارستان انتقال دادند.

,

وی عنوان کرد: این حادثه برخورد بین یکدستگاه خودرو شاسی بلند هیوندا و پیکان در مقابل روستای حاجی آباد بوده که باعث فوت سرنشینان پیکان و زخمی شدن راننده خودرو شاسی بلند شد.

,

فیضه تصریح کرد:بنا به گفته فرمانده آتش نشانان اعزامی،اسماعیل رمضانی هر چهار نفر فوت شده اهل روستای داشبند بودند.

,

فیضه خاطر نشان کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه