اخبار داغ

حیات سیاسی دامادی بر سر دو راهی

حیات سیاسی دامادی بر سر دو راهی
پس از حضور حماسی مردم در انتخابات ساری مطرح شدن مبحث ابطال انتخابات شورای اسلامی شهر توسط هیئت نظارتی که دامادی نقش اصلی برگزیدن‌شان را برعهده دارد، موضوع روز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ،انتخابات سال 96 با تمامی موج‌ها و هیجان‌های مرسومش به پایان رسید و سطح بالای مشارکت مردمی در این دوره بیانگر اعتماد ملی و نماد اقتدار نظام در این ایام بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

آنچه در این یادداشت مورد بحث و نقد قرار می‌گیرد، نحوه اخذ رای و به تبع آن شمارش آرا و نیز اتفاقات روز برگزاری انتخابات توسط مراجع ذیربط است.

باید توجه داشت که نقش هیئت نظارت در مدیریت این فضا تا چه اندازه می‌تواند موثر و یا نا امیدکننده باشد.

از طرفی بحث مراقبت از اصالت آرا مطرح است و از سویی بحث صیانت از اعتماد مردم، اعتمادی که از دست رفتنش بهایی گزاف برای آینده این مرز و بوم را در پی خواهد داشت.

بی‌تردید در این آزمون تعیین نتیجه انتخابات شورای شهر تنها با رای مردم و نه هیچ لابی دیگری دغدغه همه ساروی‌ها است.

حضور محمد دامادی نماینده جوان شهر ساری در هیئت نظارت بر انتخابات استان مازندران در این برهه می‌تواند یکی از شاخص‌ترین تاثیر گذاری‌های ممکن را به همراه داشته باشد.

امروز اما برحسب روند پیش آمده برخورد موثرتری از ایشان مطالبه می‌شود.

از سویی نقش او در برگزیدن تمامی اعضای هیئت نظارت انتخابات شهرستان ساری و از طرف دیگر نقش کلیدی او در هیات نظارت بر انتخابات استان را در شرایطی کلان‌تر باید یادآور شد و نکته دیگر اینکه انتظار صیانت از آرای مردم از محمد دامادی پس از دو دوره حضور در مجلس انتظار پر بیراهی نیست.

اینک پس از حضور حماسی مردم در انتخابات ساری مطرح شدن مبحث ابطال انتخابات شورای اسلامی شهر توسط هیئت نظارتی که دامادی نقش اصلی برگزیدنشان را برعهده دارد، موضوع روز است که در صورت صحت باید ارائه این درخواست به هیئت نظارت استان که باز هم محمد دامادی یکی از سه عضو تعیین‌کننده آن است صورت پذیرد، و احتمال تایید درخواست ابطال و ارجاع آن به هیئت مرکزی نظارت مجلس شورای اسلامی توسط این مجموعه خواهد بود.

این روزها روزهای بزرگی در حیات اجتماعی و سیاسی محمد دامادی است.

باید دید نماینده جوان با توجه به نقش تعیین‌کننده خویش، وظیفه صیانت از اعتماد مردم و باور مطالبات مردمی را در اجرای امر صریح قانون در اولویت قرار می‌دهد و یا به اصطلاح از قدرت خویش، که برخواسته از رای همین مردم است، خواسته و یا ناخواسته به دلیل ملاحظات مرسوم دست بر می‌دارد و به اصطلاح با تفنگ پدری به روح انتخابات شلیک می‌کند.

ما هم می‌ایستیم و نظاره می‌کنیم.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه