اخبار داغ

همزمان با ماه مبارک رمضان؛

آئین جمع خوانی قرآن کریم در ۷۰ مسجد میاندوآب برگزار می شود

آئین جمع خوانی قرآن کریم در ۷۰ مسجد میاندوآب برگزار می شود
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، آئین جزءخوانی قرآن کریم در مصلی امام خمینی(ره) و ۷۰ مسجد و حسینیه در میاندوآب برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی اعتمادی در گفت و گو با زرین خبر با اعلام این خبر اظهار کرد: مانند سال های گذشته برنامه های ماه مبارک  رمضان در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب و مساجد شهرستان در دو بخش ظهرگاهی و بعد از افطار برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، آئین جزءخوانی قرآن کریم در طول ماه مبارک رمضان هر روز از ساعت ۱۲ظهر در مصلی امام خمینی(ره)و ۷۰ مسجد و حسینیه شهرستان برگزار و با نیت ختم قرآن کریم در ماه نزول قرآن، هر روز یک جزء از قرآن کریم بصورت جمع خوانی قرائت می شود.

,

وی افزود: هدف از اجرای این طرح معنوی، ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی آحاد مردم با معرفت قرآنی است که همه ساله در مصلی امام خمینی(ره) و با استقبال پرشور و گسترده مردم برگزار می شود و امسال نیز در مساجد روستایی و شهری نیز به همت مردم برگزار می شود.

,

اعتمادی تصریح کرد: هم چنین آئین جزء خوانی قرآن کریم در شهر چهاربرج و باروق و نیز زیارتگاه حضرت عباس(ع) و موسسات و دارالقرآهای شهری و روستایی نیز در این ماه برگزار می شود.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب اظهار کرد: در طول ماه مبارک رمضان نیز با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، دو محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برتر کشوری و یک قاری بین المللی از کشور مصر برگزار می شود.

,

وی گفت: برنامه های شبانگاهی هم که همه روزه در طول ماه مبارک رمضان بعد از افطار، از ساعت ۱۰شب با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا شروع شده و برگزاری جلسات سخنرانی و تفسیر قرآن کریم و قرائت یک صفحه از کلام الله مجید از دیگر بخش های آن است.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه