اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات مراوه تپه:

خانواده از مهمترین عواملی است که می تواند جلوی اعتیاد و آسیب های ناشی از آن را بگیرد

خانواده از مهمترین عواملی است که می تواند جلوی اعتیاد و آسیب های ناشی از آن را بگیرد
رئیس اداره تبلیغات مراوه تپه گفت: یکی از عوامل اصلی و مهم که می تواند جلوی اعتیاد و آسیب های ناشی از آن را بگیرد خانواده است . خانواده از مهمترین عوامل تربیتی محسوب می شود که هدف از آن ایجاد و پرورش نسل و هدایت آن به سوی اهداف صحیح تربیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجت الاسلام حسینعلی امیر شاهی در طی یک نشست صمیمی با قاسم دوجی رئیس  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آسیب های آن اظهار کرد: اعتیاد به مواد مخدر نه تنها افراد معتاد را بلکه هر فرد از افراد جامعه را تهدید می کند و هیچ استثنایی ندارد بین افراد و به هرکس که با آن در تماس باشد نیز آسیب می‌رساند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان؛,

کارشناس دینی و مذهبی تاکید کرد:  در این بین یکی از عوامل اصلی و مهم که می تواند جلوی اعتیاد و آسیب های ناشی از آن را بگیرد خانواده است . خانواده از مهمترین عوامل تربیتی محسوب می شود که هدف از آن ایجاد و پرورش نسل و هدایت آن به سوی اهداف صحیح تربیت است. اما از طرفی هم باید این را در نظر گرفت که سبک غلط و نادرست تربیتی و زندگی والدین خود می تواند ، به عنوان یک عاملی که باعث انحراف فرزندان می شود و آنها را به سمت خطر های بزرگی همچون اعتیاد بکشاند .

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه با بیان اینکه صرف توجه و حساسیت والدین نسبت به تامین نیازهای جسمی و تغذیه ای فرزندان کافی نیست، تصریح کرد: والدین باید در درجه اول نیاز های مهمی همچون نیازها و خواسته های روحی و روانی را در کنار تامین نیازهای جسمی فرزندان را شناخته و اقدام به تامین آنها نمایند که اگر این اقدام صورت نگیرد ضربات سنگینی از این ناحیه متوجه فرزندان خواهد شد و همین مسئله لزوم اهمیت اطلاع رسانی و برگزاری کارگاه آموزشی در این رابطه را دو چندان می کند .

,

وی گفت: برای ساختن یک جامعه ای نمونه و همچنین تربیت انسان های کامل و سالم ، اصول و روش هایی لازم و ضروری است که انسان در سایه آن بتواند به دور از هر گونه انحراف، مسیر رشد، شکوفایی و کمال را طی کند .

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراوه تپه اظهار داشت: از آنجایی که انسان یک موجود متعالی و دارای استعداد رسیدن به کمال است، برای سیر تکاملی خویش نیازمند پیروی از یک روش تربیتی قوی و کامل است. ولی این را هم باید در نظر گرفت که انسان فاقد تربیت ، فاقد همه چیز است، پس باید به دنبال تربیت روح و روان خویش بود .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه