اخبار داغ

درددل های جانباز دفاع مقدس را بخوانید؛

زخم ناملایمتی های جمعه انتخابات بر تن رزمنده گلپایگانی/ اراذل در قامت حمایت از کاندیدای خاص چه‌ها که نکردند

زخم ناملایمتی های جمعه انتخابات بر تن رزمنده گلپایگانی/ اراذل در قامت حمایت از کاندیدای خاص چه‌ها که نکردند
بی حرمتی ها و ناملایمتی هایی که در این دوره از انتخابات نصیب قشر انقلابی و خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس و حرم و همچنین جانبازان شد در طول تاریخ انتخابات ایران بی سابقه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار عالمان؛ انتخابات با تمام حواشی خوب و بدش به پایان رسید اما زخم ناملایمتی های آن بر تن برخی از هم وطنان و به خصوص انقلابی ها باقی ماند؛ زخمی که همه حکایت از کم رنگ شدن آزادی سیاسی در کشور دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , دیار عالمان, ؛ انتخابات با تمام حواشی خوب و بدش به پایان رسید اما زخم ناملایمتی های آن بر تن برخی از هم وطنان و به خصوص انقلابی ها باقی ماند؛ زخمی که همه حکایت از کم رنگ شدن آزادی سیاسی در کشور دارد.,

متأسفانه در زمانی که وعده آزادی بزرگ ترین برنامه یک کاندید می شود، در گوشه و کنار کشور خبر تعرض به جان و مال اشخاص تنها به خاطر سلیقه سیاسی آن ها به گوش می‌رسد.

,

بی حرمتی ها و ناملایمتی هایی که در این دوره از انتخابات نصیب قشر انقلابی و خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس و حرم و همچنین جانبازان شد در طول تاریخ انتخابات ایران بی سابقه بود.

,

گلپایگان نیز از این هتک حرمت ها بی نصیب نماند و روز بعد از انتخابات باخبر شدیم به یکی از جانبازان شهرستان تعرضی صورت گرفته است.

,

این رزمنده دفاع مقدس در جمعه شب 29 اردیبهشت ماه تنها به خاطر حمایت از آیت الله رئیسی و برپایی ستاد برای ایشان از طرف جمعی که خود را حامی روحانی خوانده بودند تهدید و مورد حمله قرار گرفته است.

,

ما برای روشن شدن جزئیات حادثه به محل کار ایشان که چایخانه ای در بازار گلپایگان بود رفتیم؛ چایخانه ای بسیار کوچک و ساده با کمترین امکانات که تنها راه درآمد این جانباز دفاع مقدس بود.

,

این رزمنده که خود را سرباز کوچک امام می داند با درآمد ناچیز این چایخانه در روزهای تبلیغات برای آقای رئیسی ستادی در همین محل تشکیل داده بود تا برای کمک به انتخاب کاندید اصلح در شهرستان گامی برداشته باشد.

,

 

,

اما متأسفانه بعضی از اشخاص این اقدام مخلصانه را برنتافته و در روز برگزاری انتخابات به وی تعرض کردند.

,

این جانباز دفاع مقدس به بداخلاقی هایی که به ستادش شده بود اشاره ای کرد و گفت: اشخاصی که نیتی جز اغتشاش و هرج و مرج در کشور ندارند در طول دوره تبلیغات با کارهایی مثل به آتش کشیدن و پاره کردن تصاویر حضرت آقا و آیت الله رئیسی سعی در ارعاب و ترساندن مرا داشتند.

,

علیرضا هاشمی به بیان جزئیات در شب حادثه پرداخت و عنوان کرد: ساعت 11 شب 29 اردیبهشت ماه در حوالی میدان قاضی زاهدی مشغول رانندگی بودم که دو اتومبیل که حدود هشت سرنشین داشتند جلوی ماشین من پیچیده و مرا متوقف کردند.

,

وی ادامه داد: بعد از آن یک نفر چماق به دست و دیگری با چاقو به سمت اتومبیل من حمله کرده و شروع به فحاشی کردند.

,

, ,

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اثرات ناشی از موج انفجار در بدنش گفت: من لحظات اول به خاطر شرایطم دچار شوک شده، تمام بدنم به لرزه افتاده بود و نتوانستم اقدامی انجام دهم.

,

هاشمی که هنوز اثرات دلهره و وحشت در صورتش نمایان بود، بیان کرد: بعد از چند لحظه توانستم بر خود مسلط شوم و چون پشت سرم مانعی نبود دنده عقب گرفته و سعی کردم از محل دور شوم.

,

وی ادامه داد: مهاجمان بعد از این اقدام من با حمله به ماشین شیشه آن را شکسته و فقط فرصت کردند به اتومبیل صدمه برسانند. 

, وی ادامه داد: مهاجمان بعد از این اقدام من با حمله به ماشین شیشه آن را شکسته و فقط فرصت کردند به اتومبیل صدمه برسانند. ,

این ایثارگر دوران دفاع مقدس با گلایه از نیروی انتظامی عنوان کرد: من بعد از فرار با پلیس 110 تماس گرفته و کمک خواستم اما آن ها در جواب من گفتند باید ابتدا شکایت کنم تا به کارم رسیدگی شود.

,

, ,

هاشمی گریزی هم به مزاحمت های صورت گرفته در شب جشن پیروزی روحانی زد و گفت: من و مادرم آن شب در اتومبیل حدود یک ساعت توسط حامیان روحانی محاصره و مورد فحاشی و تهدید قرار گرفتیم.

,

وی با بیان اینکه من و خانواده ام امنیت جانی نداریم، بیان کرد: فرزندان من از شب حادثه دچار شوک و ترس شده و حتی جرأت بیرون رفتن از منزل را هم ندارند.

,

رزمنده ای که جانش را برای کشور گذاشته عنوان کرد: آن ها مرا تنها به خاطر اعتقادات و حمایتم از کاندید اصلحم مورد اهانت و حمله قرار دادند.

,

هاشمی اظهار کرد: من یک بسیجی و مطیع رهبرم هستم و تا جان در بدن دارم به حمایت از اسلام و انقلاب خواهم پرداخت و هیچ تهدیدی در من اثر نخواهد کرد.

,

وی در ادامه با مخاطب قرار دادن ضاربان گفت: همان طور که شما حق رأی و انتخاب دارید من هم دارم و مطمئن باشید با این بد رفتاری ها دست از حمایت جبهه حق بر نمی دارم.

,

این جانباز گمنام که پرونده ای در این زمینه نداشته و حتی حقوقی هم برای جانبازی خود دریافت نمی کند با گلایه از وعده آزادی یکی از کاندیدا اظهار کرد: دولت فعلی تنها حامی مستضعفین فرهنگی است و کاری به مستضعفین اقتصادی ندارد. 

, این جانباز گمنام که پرونده ای در این زمینه نداشته و حتی حقوقی هم برای جانبازی خود دریافت نمی کند با گلایه از وعده آزادی یکی از کاندیدا اظهار کرد: دولت فعلی تنها حامی مستضعفین فرهنگی است و کاری به مستضعفین اقتصادی ندارد. ,

ما جنگ نکردیم که امروز زنان شهرمان را بدون حجاب ببینیم

, ما جنگ نکردیم که امروز زنان شهرمان را بدون حجاب ببینیم, ما جنگ نکردیم که امروز زنان شهرمان را بدون حجاب ببینیم,

هاشمی در حالی که اشک از چشمانش جاری شده بود با اشاره به وقایع شب پیروزی آقای روحانی در انتخابات در شهر، گفت: جوانان زیادی با تقدیم جان خود به دنبال حفظ حجاب زنان جامعه بودند اما اکنون بی حجابی در ایران به عنوان نماد تمدن شناخته می شود.

,

, ,

 

,

وی با اشاره به وضع موجود در جامعه اظهار کرد: امروز باید برای آنچه که به عنوان آزادی به مردم وعده داده می شود خون گریه کرد.

,

 در انتهای صحبتمان با این رزمنده که از 12 سالگی و با استفاده از شناسنامه دیگران به جبهه می رفته از وضعیت مالی وی جویا شدیم که عنوان کرد: من در یک خانه استیجاری و تنها با درآمد حاصل از این چایخانه کوچک امورات خانواده ام را می گذرانم.

,  در انتهای صحبتمان با این رزمنده که از 12 سالگی و با استفاده از شناسنامه دیگران به جبهه می رفته از وضعیت مالی وی جویا شدیم که عنوان کرد: من در یک خانه استیجاری و تنها با درآمد حاصل از این چایخانه کوچک امورات خانواده ام را می گذرانم.,

هاشمی با اشاره به تشکیل ستاد با استفاده از همین منبع گفت: من تنها به عشق رهبرم و از آنجایی که حجت‌الاسلام رئیسی را به عنوان حامی مستضعفان و پیرو خط رهبر می دانستم به حمایت از ایشان پرداخته و درآمد ناچیزم را در این راه خرج کردم.

,

بعد از شنیدن این ماجرا از خود پرسیدم چرا باید کسی که روزی حافظ جان و مال و ناموس کشور بوده امروز این چنین به جان و مالش تعرض شود.

,

اکنون ما و همه مردم شهرستان منتظر دلجویی و حمایت مسئولان از این رزمنده دل شکسته هستیم.

,

 

,

انتهای پیام / 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه