اخبار داغ

رییس اداره بهزیستی مبارکه خبر داد:

اجرای طرح اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در مبارکه

اجرای طرح اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در مبارکه
محمودی با اشاره به طرح اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در مبارکه گفت: در این طرح می‌خواهیم مبارزه با مواد مخدر را به خانه‌های مردم انتقال بدهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مبارکه نا؛ رییس اداره بهزیستی شهرستان مبارکه در گفت‌وگویی با اشاره به اجرای طرح اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در مبارکه تصریح کرد: اداره بهزیستی شهرستان از سال گذشته و سال جاری با پیگیری‌های که انجام داده، جلسات کمیته توسعه و مشارکت‌های مردمی برای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر را برگزار کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محسن محمودی بابیان اینکه هدف این طرح این است که برای اجتماعی شدن مبارزه با اعتیاد و خصوصاً کاهش تقاضا برای مواد مخدر در سطح شهرستان کاری انجام دهیم، خاطرنشان کرد: این طرح با مشارکت سمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد در سطح شهرستان که برای پیش‌گیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند.

,

وی ادامه داد: با هماهنگی و کمک مردم و سمن‌های فعال در عرصه‌های فرهنگی بتوانیم امر مبارزه با مواد مخدر را به خانه‌های مردم ببریم و با کمک خود مردم برای کاهش تقاضا مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی قدمی برداریم.

,

رییس اداره بهزیستی مبارکه از افرادی که می‌توانند کمک کنند یا ایده و نظری دارند خواست با مراجعه به بهزیستی شهرستان یاریگر این نهاد باشند.

,

وی بابیان اینکه سه سازمان مردم نهاد اجتماع‌محور در شهرستان در این زمینه و تخصصی در حال فعالیت هستند، افزود: فرمانداری به سمن‌ها مجوز می‌دهد و اداره بهزیستی اختصاصی برای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی مجوز صادر می کند.

,

وی با اشاره به آمادگی بهزیستی مبارکه برای تامین مدرس برای اجرای این طرح، بیان کرد: اداره بهزیستی مبارکه آمادگی دارد کلاس‌هایی برای آموزش، اجرا، آگاه‌سازی و حساس کردن مردم برای این طرح در محله‌ها در طول ساعت اداری و غیر اداری برگزار کند.

,

رییس اداره بهزیستی مبارکه بابیان اینکه به تابستان و اوقات فراغت نزدیک می‌شویم و با تمام توان می‌خواهیم این طرح را در سطح شهرستان اجرا کنیم، عنوان کرد: با حساس سازی مردم شهرستان، آسیب‌های اجتماعی کم می‌شود و تقاضا برای مواد مخدر که هدف اصلی این طرح است کاهش پیدا می‌کند.

,

وی با اشاره به اجرای طرح اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در شهر مبارکه گفت: این طرح با همکاری شهرداری مبارکه در فرهنگسرای غدیر و فرهنگسرای محله دهنو در حال برگزاری است و به تازگی یک تفاهم‌نامه‌ با شهرداری مجلسی برای برگزاری این طرح در شهر مجلسی بسته شده است.

,

محمودی بابیان اینکه ما به کمک مردم برای بهتر برگزار شدن این طرح نیاز داریم، خاطرنشان کرد: هر فرهنگسرا، مسجد و کانونی و … که تقاضا برای آموزش کند و از ما مدرس بخواهد مشکلی برای این کار نخواهیم داشت.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه