اخبار داغ

فرماندار بانه:

بیش از 62 هزار بانه ای در انتخابات مشارکت کردند

بیش از 62 هزار بانه ای در انتخابات مشارکت کردند
فرماندار بانه با بیان اینکه صد هزار نفر واجد شرایط رای در بانه وجود داردو 62 هزار و 310 نفر از مردم بانه در انتخابات روز گذشته رای دادند گفت: مشارکت مردم بانه 62 درصد بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "محمد فلاحی" در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، ضمن ابراز خرسندی از شرایط برگزاری انتخابات در بانه اظهار داشت: خوشبختانه این دوره از انتخابات با توجه به تمهیداتی که با همکاری یگان های نظامی؛ امنیتی و شورای تامین شهرستان بانه طی برگزاری جلسات و هماهنگی های قبلی  اندیشیده شده بود؛ در کمال امنیت و سلامت کامل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر،,

وی از حضور پرشور مردم در انتخابات نیز قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه مردم با حضور چشمگیر خود در پای صندوق های رای نشان دادند که هنوز به ارزش های نظام و آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی وفادار و پایبند هستند.

,

فلاحی با اشاره به اینکه در این دوره بالغ بر 98 هزار نفر در شهرستان بانه واجد شرایط رای دادن بودند خاطر نشان کرد؛ 61 هزار و 310 رای در مجموع کل آرای ماخوذه در شهرستان بانه بوده است که بر این اساس بیش از 62 درصد از واجدین شرایط رای این شهرستان در انتخابات حضور داشتند.

,

فرماندار بانه به تعداد رای های مربوط به نامزدهای ریاست جمهوری در شهرستان بانه نیز اشاره ای کرد و  یادآور شد؛ بیش از 45 هزار رای از مجموع آرای ماخوذه مربوط به ریاست جمهوری متعلق به آقای روحانی و نزدیک یازده هزار رای نیز به آقای رئیسی بوده است که بر این اساس 73 درصد از آرای ماخوذه در شهرستان بانه متعلق به  آقای روحانی بوده است.

,

نماینده عالی دولت در بانه در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بانه نیز اشاره ای کرد و گفت: در مجموع 829 نفر در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بانه ثبت نام کرده بودند که 98 نفر از این کاندیدها مربوط به بانه و شهرهای اقماری آن در بویین؛ کانیسور و آرمرده بوده است.

,

فلاحی حضور و استقبال کاندیدها و مردم شهرستان بانه از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را هم مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بیشترین آمار کاندیدهای شورای شهر متعلق به شهر بانه با 50 نامزد بود.

,

وی تصریح کرد: در مجموع فضای انتخاباتی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بانه در فضایی سالم و به دور از تنش برگزار شد؛ بطوریکه کمترین تخلف انتخاباتی را در این شهرستان شاهد بودیم و تخلفات موجود هم در حد بد اخلاقی های تبلیغاتی بوده که پس از تشکیل پرونده قانونس برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی به ستاد پیشگیری جرایم انتخاباتی ارجاع داده شده است.

,

وی در پایان باری دیگر از حضور پورشور مردم در این دوره انتخابات نیز تقدیر کرد و گفت: این گستردگی حضور وظیفه و مسئولیت ما را در قبال مردم بیش از گذشته کرد که می بایست با خدمت به این ولی نعمتان واقعی نظام جبران کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه