اخبار داغ

قابل توجه اعضای شورای شهر منتخب/

فضای تفریحی از الزامات شهروندان است

فضای تفریحی از الزامات شهروندان است
مردم این شهر نیاز به فضای سبز و مراکز تفریحی دارند، چرا باید مردمان این دیار برای استفاده از وسایل بازی به شهرهای همجوار بروند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض سحر، بارها در گزارشات و اخبار سایت در خصوص نبود فضای تفریحی و فضای سبز لازم دست به قلم شدیم و اما افسوس که هیچ حاصلی نشد، مردم این شهر نیاز به فضای سبز و مراکز تفریحی دارند، چرا باید مردمان این دیار برای استفاده از وسایل بازی به شهرهای همجوار بروند ؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض سحر، ,

چرا شورای فعلی در این خصوص ضعیف عمل کرده است؟

, چرا شورای فعلی در این خصوص ضعیف عمل کرده است؟,

در این انتخابات پنجمین دوره شورای شهر که ۶ نفر از شورای فعلی شرکت کرده بودند  ،تنها یک نفر رای آورد و این نشان دهنده این است که مردم خواستار تغییر اساسی در شهر هستند.

,

 

,

پارک ولیعصر خرم دره دستخوش تغییراتی شده بود و با مهیا شدن این حداقل فضای سبز، مورد استقبال شدید همشهریان شده است، به طوری که ازدحام کودکان در کنار حداقل وسایل بازی گواه این است ،  با نزدیک شدن ایام گرما و تابستان مردم نیاز به محیط های با نشاط و سرسبز دارند.

,

پارک سلامتی که از وعده های رئیس شورای شهر بود که هیچ پیشرفتی نداشته است  و به احتمال زیاد برخی از پروژه هایی که از دور سوم و این دوره مانده اند به شورای پنجم ارث خواهد رسید.

,

امیدواریم در این دوره از شورای شهر ، منتخبین مردم فکر اساسی برای مراکز تفریحی این مردم بکنند تا شاهد رنج و سختی کودکان و خانواده های شهرمان نباشیم.

,

, , , , , , , ,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه