اخبار داغ

فرمانده سپاه تربت حیدریه:

مداحان باید منطبق با منش و ویژگی اهل بیت(ع) عمل کنند

مداحان باید منطبق با منش و ویژگی اهل بیت(ع) عمل کنند
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: رشد مادی و معنوی مداحان باید منطبق بر شخصیت، منش و زندگی اهل بیت(ع) باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت، سرهنگ فرضعلی گرایلی صبح امروز در اختتامیه دوره آموزشی تخصصی کانون بسیج مداحان تربت‌حیدریه خطاب به ذاکران جوان اظهار کرد: اینکه شما در این وادی واردشده‌اید عنایت اهل‌بیت است و این فرصتی است که به هرکسی داده نمی‌شود بنابراین از فرصت وجود کانون بسیج مداحان و اساتیدی چون حاج عباس واعظی نهایت استفاده را بکنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی افزود: از لحظه‌ای که در این وادی وارد می‌شوید بدانید که رفتار، کردار، گفتار و ظاهر شما باید تغییر کند زیرا منتصب به اهل‌بیت و وصل به آن‌ها هستید.

,

گرایلی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهید در این کسوت به‌مراتب و مدارج عالی و معنوی برسید باید همه‌چیز را برای ائمه معصومین بخواهید و از خود بگذرید و برای کسب رضای خدا و اهل‌بیت تلاش کنید، اگر می‌خواهید رشد مادی و معنوی داشته باشید. برای معروف شدن و تعریف مردم مداحی نکنید فقط و فقط برای رضای خدا بخوانید .

,

مسئول کانون بسیج مداحان تربت‌حیدریه در این آئین گفت: دوره آموزش تخصصی مداحی توسط کانون بسیج مداحان شهرستان با مشارکت موسسه قرآنی زلال نور از دی ماه ۹۵ به مدت چهار ماه برگزار شد که با استقبال حدود صد نفر از برادران و خواهران روبرو‌ شد.

,

حمید عیدی اظهار داشت: ثبت نام دوره جدید از ۱۶ خرداد در محل دفتر کانون واقع در میدان شهدا و موسسه زلال نور واقع در روبروی باغ ملی آغاز می‌شود.

,

وی گفت: دوره تابستان ویژه آماده‌سازی محرم زیر نظر استاد حاج عباس واعظی برگزار می‌شود.

,

عیدی از تشکیل مجمع الذاکرین اهل‌بیت (ع) پس از پایان ماه مبارک رمضان خبر داد که تمام مداحان و ذاکران شهرستان می‌توانند در آن حضور یابند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه