اخبار داغ

مسئولین اقدام فوری انجام دهند؛

آب دریاچه ایجاد شده در شمال اشتهارد نیاز کشاورزان منطقه را تامین می کند

آب دریاچه ایجاد شده در شمال اشتهارد نیاز کشاورزان منطقه را تامین می کند
می توان آب جمع شده در شمال اشتهارد را که اکثر زمین های کشاروزی کم اب نیز در آنجا قرار دارد را به فال نیک بگیریم و و با راه های مختلف و هزینه های مختلف آب را به دست کشاورزان شهرستان به خصوص روستا ها برسانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تات خبر، آزادراه ۸ بانده ی آبیک قزوین به چرمشهر ورامین یکی از پروژه های ملی است که در حال حاضر در حال ساخت است و قسمتی از آن از شهرستان اشتهارد و از روی رودخانه شور این شهر می گذرد که همین امر موجب شده دریاچه ای کنار این آزادراه ایجاد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تات خبر,

شهرستان اشتهارد یکی از شهرستان های خشک و نیمه خشک کشور است که از کمبود آب به خصوص برای کشاورزان رنج می برد و مسئولین نیز سعی در اقدامات مختلفی داشته اند ولی هر کدام از این اقدامات از جمله انتقال پساب کرج به اشتهارد دارای هزینه های سنگینی است.

,

حال می توان آب جمع شده در شمال اشتهارد را که اکثر زمین های کشاروزی کم اب نیز در آنجا قرار دارد را به فال نیک بگیریم و و با راه های مختلف و هزینه های مختلف آب را به دست کشاورزان شهرستان به خصوص روستا ها برسانیم.

,

با توجه به اینکه در قسمتی از جاده که روی رودخانه قرار دارد پل ایجاد خواهد شد لذا می توان در نزدیکی آن مکان پل کچکی را احداث کرد تا بتوان از آب جمع شده ی این رودخانه در تمام سال استفاده کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه