اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب خبر داد:

پرداخت ۸۰میلیون ریال کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به مددجویان بهزیستی میاندوآب

پرداخت ۸۰میلیون ریال کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به مددجویان بهزیستی میاندوآب
رئیس اداره بهزیستی میاندوآب گفت: با مساعدت خیرین در طول ماه مبارک شعبان، ۸۰ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج و خرید جهیزیه به پنج نفر از زوجین تحت پوشش بهزیستی شهرستان میاندوآب اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر،علی کریمی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه و با کمک خیرین و نیکوکاران، به پنج نفر از زوجین تحت پوشش بهزیستی شهرستان میاندوآب هزینه ازدواج و جهیزیه اهدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر, زرین خبر ,

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب افزود: با مساعدت خیرین در مجموع به این پنج نفر در حدود ۸۰ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج و خرید جهیزیه اهدا شد.

,

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۲۰ نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی میاندوآب در نوبت دریافت هزینه  ازدواج و تهیه جهیزیه هستند، گفت: از خیرین و نیکوکاران عزیز و محترم درخواست داریم تا مانند همیشه یاریگر این نهاد در کمک به نیازمندان و افراد تحت پوشش بهزیستی باشند.

,

کریمی هم چنین با اشاره به اهدای کمک هزینه ازدواج به ۳۰ نفر از مددجویان تحت پوشش در سال گذشته، تصریح کرد: سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال به ۳۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمک هزینه ازدواج و جهیزیه اهدا شده است.

,

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب اظهار کرد: خیرین می توانند با مراجعه به بهزیستی و با تعیین نیت خاص جهت ازدواج مددجویان کمک های نقدی خود را پرداخت نمایند.

,

به گفته وی هم اکنون پنج هزار نفر مددجو تحت پوشش بهزیستی میاندوآب هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه