اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خبر داد؛

کشف ۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق در کرمان

کشف ۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق در کرمان
فرمانده انتظامی شهرستان از کشف ۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق و دستگیری یک قاچاقچی توسط ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهر کرمان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان؛ عبدالعلی روانبخش فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ما در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی کلانتری 11 شهر کرمان در راستای مبارزه با کالای قاچاق با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند یک باب مغازه که در امر فروش سیگار قاچاق در میدان "ارگ"فعالیت داشته را شناسایی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,

وی افزود: در همین رابطه ماموران کلانتری پس از کسب اجازه از مقام قضایی در یک اقدام ضربتی موفق شدند در بازرسی از این مغازه، 20 هزار نخ سیگار قاچاق را کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کنند. 
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد:متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به همراه کالاهای قاچاق کشف شده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

,
,

روانبخش در پایان با تأکید بر اینکه پلیس کرمان مقتدرانه در خدمت امنیت و آرامش مردم است و اجازه کوچکترین تحرک به قاچاقچیان را نخواهد داد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی و خرید و فروش کالاهای قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه