اخبار داغ

فرمانده سپاه شهدا:

منتخبان ملت برای تحقق وعده های خود و منویات رهبری از هیچ کوششی دریغ نکنند

منتخبان ملت برای تحقق وعده های خود و منویات رهبری از هیچ کوششی دریغ نکنند
فرمانده سپاه شهدا با صدور پیامی ضمن تبریک به منتخبین ملت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، خواستار توجه جدی به مطالبات مردمی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکریان،متن پیام تبرک سردار خرّم، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی در خصوص حماسه سیاسی مردم در انتخابات به شرح ذیل می باشد:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکریان,

«و نرید أن نمن على الذین استضعفوا فى الأرض و نجعلهم أئمّة و نجعلهم الوارثین»

,

سلام علیکم

,

با صلوت بر محمد و آل محمد و با احترام، جبهه شکر بر آستان حضرت حق می ساییم که بار دیگر توفیق تجلی شکوهمند جمهوریت و مردم سالاری حقیقی را در سایه سالار نظام اسلامی با حضور حماسی اقشار و صنوف مختلف مردم این سرزمین به منصه ظهور و بروز رسانید.

,

مردمان فهیم و شایسته استان آذربایجان غربی از هر قومیت و مذهب و با هر سلیقه سیاسی و فرهنگی همپای سایر هموطنان خود در آدینه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ برای سی و پنجمین بار با شوری برخواسته از شعور سیاسی و اجتماعی جهت ابراز وفاداری به نظام اسلامی در صفوفی متحد و دشمن شکن پای صندوق های رأی حاضر شدند و خادمان خود در دولت و شوراهای اسلامی را در امنیتی مثال زدنی انتخاب کردند.

,

این جانب، تبلور این حماسه باشکوه را در قامت مردم سالاری دینی به محضر صاحب اصلی انقلاب حضرت بقیه الله الاعظم (عج الله تعالی فرجه الشریف)، نایب برحق ایشان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالى)، مردم شریف استان و منتخبین مردم در ریاست قوه مجریه و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها تبریک عرض نموده و بر خود فرض می دانم از زحمات و تلاش های آحاد دست اندرکاران و متولیان امر انتخابات در استان بویژه بسیجیان عزیز که در خلق این حماسه ملی نقش مثال زدنی ایفا نمودند، نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

,

اکنون زمان آن رسیده است منتخبین و خادمین ملت در رأس قوه اجرایی کشور و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها به شکرانه داشتن چنین مردمی فداکار و فهیم و همیشه در صحنه، سجده شکر بجا آورده و در راستای تحقق وعده های خود و منویات مقام معظم رهبری با همدلی و همزبانی از هیچ کوششی دریغ نورزند. ان شاء الله

,

سرتیپ دوم پاسدار  عابدین خرّم

,

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه