اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه سرخه خبر داد:

"گردهمایی بزرگ بسیج ادارات" برنامه شاخص سرخه در سالروز فتح خرمشهر

"گردهمایی بزرگ بسیج ادارات" برنامه شاخص سرخه در سالروز فتح خرمشهر
فرمانده سپاه ناحیه سرخه از برگزاری گردهمایی بزرگ بسیج ادارات در سالروز فتح خرمشهر به عنوان برنامه شاخص سرخه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد امامی در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه ضمن گرامیداشت حماسه افتخار آفرین فتح خرمشهر اظهار داشت: حماسه های دفاع مقدس باید به نسل های جوان و نوجوان امروز انتقال داده شود تا آرمان های انقلاب و امام و شهدا سینه به سینه حفظ و حراست شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی خاطرنشان کرد: گردهمایی بسیج ادارات در صبح روز سوم خردادماه همراه با عطرافشانی مزار شهدا در گلزار شهدای سرخه و گردهمایی بصیرتی با حضور سردار مهدوی نژاد در شب جمعه چهارم خردادماه همراه با دعای پرفیض کمیل از برنامه های شاخص به مناسبت گرامیداشت فتح خرمشهر است.

,

فرمانده سپاه ناحیه سرخه با اشاره به اینکه پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی نیز به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر برنامه های متعدد و متنوعی را اجرا خواهند کرد، گفت: پایگاه های مقاومت بسیج برادران و خواهران برنامه هایی از قبیل نشست های بصیرتی، مسابقات ورزشی، پیاده روی خانوادگی، گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا و رزمندگان را در دستور کار دارند.

,

امامی بیان داشت: پایگاه خواهران حضرت زینب(س) سرخه پیاده روی بزرگ خانوادگی به سمت پیرغریب را همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر رأس ساعت 17 بعدازظهر اجرا خواهند کرد و نشست بصیرتی به همراه سخنرانی نیز در همین روز در مکان پایگاه برگزار خواهند کرد.

,

وی بیان داشت: پایگاه مقاومت فاطمه زهرا(س) نیز در روز پنج شنبه چهارم خرداد ماه پیاده روی خانوادگی به سمت پارک سنگی همراه با مسابقه تیراندازی را انجام می دهند و پایگاه خواهران آسیه نیز  سخنرانی بصیرتی،‌گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا را در برنامه های گرامیداشت سوم خرداد گنجانده اند.

,

فرمانده سپاه ناحیه سرخه همچنین بیان خاطرات مادران شهدا، مسابقات فرهنگی،‌سرود و تواشیح را از دیگر برنامه های گرامیداشت حماسه سوم خرداد عنوان کرد و گفت: پایگاه های روستایی نیز برنامه های متنوعی از جمله سخنرانی های بصیرتی با حضور پیشکسوتان بسیجی به همراه بیان خاطرات و گلباران گلزار شهدا را در دستور کار دارند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه