اخبار داغ

صبح امروز انجام شد؛

اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مدارس خدابنده+تصاویر

اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مدارس خدابنده+تصاویر
آیین نمادین اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مدارس شهرستان خدابنده برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به صورت نمادین در دبستان رضوان با حضور مدیر آموزش وپرورش خدابنده و کارشناسان تربیت بدنی  و روابط عمومی در سالن تختی شهر قیدار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از اشراق۲۴،مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به صورت نمادین در دبستان رضوان با حضور مدیر آموزش وپرورش خدابنده و کارشناسان تربیت بدنی  و روابط عمومی در سالن تختی شهر قیدار برگزار شد., اشراق۲۴,

در این مراسم علی اسدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده درسخنانی پیرامون اهمیت ورزش در مدارس و نقش آن در شادابی و سلامت جسم وروح دانش آموزان مطالبی را بیان کرد.

, در این مراسم علی اسدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده درسخنانی پیرامون اهمیت ورزش در مدارس و نقش آن در شادابی و سلامت جسم وروح دانش آموزان مطالبی را بیان کرد.,

وی با اشاره به اینکه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به منظور کشف و شناسایی دانش آموزان مستعد رشته های مختلف ورزشی برگزار شده است، گفت: این امر بر اساس اهداف آموزش و پرورشی، تحول در نظام تعلیم و تربیت را محقق می سازد.

,

اسدی افزود: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دانش آموزان را برای حضور پرشور و با نشاط در محیط مدرسه آماده کرده است .

,

مدیر آموزش و پرورش خدابنده اذعان کرد: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای تمرینی برای مشارکت جویی و مدیریت در مسائل اجتماعی است و تاثیر به سزایی در آینده اجتماعی و ورزشی کشور دارد.

,

وی با اشاره به اهداف برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای گفت: مشارکت و مدرسه محور بودن، توام با گسترش اخلاق ورزشی و اسلامی از اهداف این برنامه بوده و ایجاد نشاط و ارتقای روحیه دانش آموزان و توسعه و ارتقای آمادگی جسمانی از دیگر برنامه های این طرح در مدارساست.

,

مدیر آموزش و پرورش خدابنده افزود: کم تحرکی یکی از عوامل بروز مشکلات جسمی در بین دانش آموزان بوده و برای دانش آموزان لازم و ضروری است در کنار تحصیل علم و دانش به سلامت جسم و روح خود هم اهمیّت دهند و برگزاری المپیاد های ورزشی بستر این مهم را فراهم می سازد.

,

وی تصریح کرد: طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای از اوایل سال تحصیلی در مدارس به مورد اجرا گذاشته شده و ایجاد محیطی شاداب در مدارس و توسعه ی رفتار های حرکتی دانش آموزان، استعداد یابی ورزشی دانش آموزان، اهمیت به سلامت جسمی و روحی دانش آموزان در شکل گیری زندگی سالم و نقش اساسی آن از دیگر اهداف این طرح در مدارس است.

,

سپس تیم های شرکت کننده به انجام حرکات ورزشی پرداختند .

, سپس تیم های شرکت کننده به انجام حرکات ورزشی پرداختند .,

گفتنی است آیین اختتامیه با اجرای حرکات ورزشی صبحگاهی ،طناب زنی،کاراته ،ژیمیناستیک ،فوتبال ،اسکیت ،دوچرخه سواری،اسکوتر،حرکات با حلقه ، اجرای سرود ونمایش و اهداء جوایز و لوح تقدیر از نفرات برتر رشته های مختلف ورزشی به پایان رسید.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه