اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

رأی مردم در انتخابات رای به نظام است /دولت باید کابینه ای پاکدست را جایگزین کابینه فعلی کند

رأی مردم در انتخابات رای به نظام است /دولت باید کابینه ای پاکدست را جایگزین کابینه فعلی کند
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: رأی مردم در انتخابات در واقع رأی به نظام بود ؛ حال روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم باید به همه رای دهندگان نگاهی یکسان داشته باشد و برای ان ها ارزش قائل شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛  در رابطه با حضور و مشارکت مردم در انتخابات اظهار داشت : ملت بزرگ با مشارکت ۷۶ درصدی در انتخابات به ندای رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی لبیک گفته و در انتخابات شرکت کردند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ,

وی افزود : رأی مردم در انتخابات در واقع رأی به نظام بود ؛ حال روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم باید به همه رای دهندگان نگاهی یکسان داشته باشد و برای ان ها ارزش قائل شود .

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : از سوی دیگر روحانی در صحبت های اخیر خود افرادی را که به وی رای نداده بودند را خشنونت طلب خوانده است حال جای این سوال وجود دارد که آیا کشور ما ۱۶ میلیون خشنونت طلب دارد ؟ پس چرا بعد از اعلام نتایج حتی یک سطل آشغال آتش نگرفت و تجمعی در خیابان ها انجام نشد .

,

قاضی پور تشریح کرد : آقای روحانی باید بدانند که با ملت فخیم ، دانا ، تابع قانون ، ولایت مدار و شجاع ایران روبروست و احترام به آن ها را باید به نحو احسن داشته باشد و نباید بیت المال را همچون گوشت قربانی تقسیم کند.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دولت باید از تمام مسئولین و صاحبان علم در اداره مملکت استفاده کند ، عنوان داشت : دولت باید در کابینه خود تغییراتی را ایجاد نماید و افرادی را که خسته شده اند ، کارایی آن ها کمتر شده و یا از مجلس تذکر گرفته اند و از رانت استفاده کرده اند را عوض کند و کابینه پاکدستی را روی کار آورد تا دیگر با چالش های گذشته روبرو نشود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه