اخبار داغ

شهردار اهر:

امسال بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی خواهد شد

امسال بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی خواهد شد
مهندس اعیانی شهردار اهر گفت: پیش بینی شده بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی انجام خواهد شد که ۸۵ محله و ۵ خیابان اصلی سطح شهر روکش خواهد شد و ۱۵۰ محله و ۲۵ خیابان فرعی لکه گیری انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهروصال؛ مهندس اعیانی شهردار اهر گفت: انتهای خیابان رسالت به دلیل عدم زیرسازی مناسب هر ساله نشست می کرد و با ترمیم مختصری که انجام می شد دوباره آسفالت می کردند ولی امسال نزدیک به ۶۰ سانتی متر تثبیت بستر و زهکشی انجام شده است که جلوی نفوذ آب را گرفته و از نشست دوباره خیابان جلوگیری می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهروصال,

وی همچنین تخریب بیش از حد آسفالت شهر را صبور نبودن مردم اهر در مواقع بارش خواند و گفت: اگر مردم در مواقع بارش برف کمی صبور باشند و منتظر آب شدن تدریجی برف ها شوند ما مجبور به نمک پاشی نمی شویم یا مقدار کمی نمک پاشی می کنیم تا آسفالت ها آسیب نبیند. نمک پاشی زیاد هم برای آسفالت و هم محیط زیست مضر است.

,

وی افزود: خیابان رسالت بعد از ۱۵ سال بصورت کامل آسفالت و ترمیم شد و در سال گذشته نزدیک به ۵۰۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی انجام شده است که برای امسال نیز این میزان پیش بینی شده  و قیر و اکیپ های لازم با انجام مناقصه های عمومی محیا شده است.

,

وی خاطر نشان کرد به دلیل شرایط بد جوی تا کنون امکان آسفالت ریزی به مقدار زیاد نبوده است ولی با این مقدار نیز بالای ۲۰ هزار متر مربع تا کنون آسفالت ریزی انجام شده است. همچنین انتظار می رود در خرداد ماه در صورت پایداری شرایط جوی آسفالت ریزی با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه