اخبار داغ

۱۳۰ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی به جاسک تخصیص یافت

۱۳۰ میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی به جاسک تخصیص یافت
رئیس کمیته برنامه ریزی و فرماندار جاسک از تخصیص مبلغ ۱۳۰ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعتبارات تملک و دارایی به شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکران نیوز؛ محمد احمدی رئیس کمیته برنامه ریزی و فرماندار جاسک در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان  اظهار کرد: این مبلغ در قالب 80 پروژه در بخش های بهداشت ، ورزش ،حمل و نقل، عمران شهری و روستایی، آموزشی، کشاورزی ،منابع طبیعی ، شیلات و منابع آب و فاظلاب با مبلغی بالغ بر 130 میلیارد و 260 میلیون ریال هزینه می شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکران نیوز,

احمدی با اشاره به اینکه مردم این شهرستان به خاطر توجه به دولت در حوزه‌های مختلف قدردان خدمات دولت در این منطقه هستند، ادامه داد: دولت تدبیر و امید به‌صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کند که غبار محرومیت از همه نقاط کشور از جمله جاسک برداشته شود و با حضور خود مایه دلگرمی و امید مردم می‌شود.

,

فرماندار جاسک در ادامه خطاب به مدیران اجرایی این شهرستان گفت: برای جذب اعتبارات پیگیری‌های لازم را انجام دهید زیرا کارهای بزرگی در شهرستان جاسک توسط دولت مذکور انجام شده است.

,

رئیس کمیته برنامه‌‌ریزی جاسک در ادامه این جلسه خاطرنشان کرد: امسال شاهد افزایش 35 درصدی اعتبارات تملک دارایی شهرستان هستیم به‌طوری که سال گذشته این اعتبارات 98 میلیارد ریال بوده و امسال به 130 میلیارد و 260 میلیون ریال رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه