اخبار داغ

نماینده میناب در لیگ برتر فوتبال هرمزگان بازماند

نماینده میناب در لیگ برتر فوتبال هرمزگان بازماند
در چارچوب بازی های لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان هرمزگان، تیم شهاب سلیمانی میناب از صعود در برابر دیگر حریفانش جاماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورزش۵؛ در چارچوب بازی های لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان هرمزگان، تیم شهاب سلیمانی میناب از صعود در برابر دیگر حریفانش جاماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورزش۵,

در این دوره از رقابت ها که در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های استان قرار گرفته بود، گروه ب توسط تیم پرتلاش شهاب سلیمانی میناب به میزبانی شهر میناب، در برابر حریف خود تیم دریانوردان بندرعباس با تساوی ۱ بر ۱ متوفق شد.

,

با ثبت نتیجه هایی که این تیم ها از خود نشان داده اند، می توان تکلیف تنها تیمی که در این گروه از مسابقات صعود کرده اند را در هفته پایانی بین تیم های ۴ امتیازی پاس بندرلنگه و ۳ امتیازی دریانوردان بندرعباس در این مسابقات را به تصویر کشید.

,

نماینده ۵ امتیازی شهاب سلیمانی میناب نیز با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به تیم پاس بندرلنگه و استراحت در هفته پایانی شانسی برای صعود به لیگ برتر فوتبال استان را ندارد.

,

خاطرنشان شود؛ مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های استان با شرکت شش تیم در دو گروه سه تیمی در حال برگزاریست که در پایان تیم های نخست هر گروه به رقابت های لیگ برتر صعود خواهند کرد.

,

 

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه