اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

رزمندگان زنجانی در عملیات بیت المقدس خط شکن بودند/عملیات بیت المقدس اوج وحدت نیروهای مسلح بود

رزمندگان زنجانی در عملیات بیت المقدس خط شکن بودند/عملیات بیت المقدس اوج وحدت نیروهای مسلح بود
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت:شش گردان زنجان در عملیات بیت المقدس فتح خرمشهرحضور داشتند که در چهار مراحل عملیات گردان های استان زنجان خط شکن بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار کرمی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به سوم خردا ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و اظهار داشت: در آزاد سازی خرمشهر آنچه که فراموش شده و گفته نمی شود دفاع از خرمشهر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام 34 روز در مقابل موشک باران و بمب باران نیروهای رزهی و بعثی عراق در خرمشهر ایستادگی و مقاومت کردند که خرمشهر به خونین شهر تبدیل شده ، تصریح کرد: رزمندگان اسلام با ایمان، اخلاص و شجاعت با عملیات بیت المقدس که اوج وحدت نیروهای مسلح بود خرمشهر را فتح کردند.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر بیش از 16 هزار کشته و 19 هزار اسیر از دشمانان تلفات گرفته اند، عنوان کرد: شش گردان زنجان در عملیات بیت المقدس فتح خرمشهرحضور داشتند که در چهار مراحل عملیات گردان های استان زنجان خط شکن بودند.

,

سردار کرمی با بیان اینکه دشمنان همواره با تحریم، فشار های اقتصادی،تهاجم فرهنگی،جنگ اقتصادی و غیره از اول انقلاب تا به امروز در صدد ضربه زدن به انقلاب هستند، ابراز کرد: انقلاب اسلامی در داخل با فتنه ها و در بیرون از مرز با دشمانان انقلاب به صورت مستقیم درگیر است.

,

وی با اشاره به اینکه دین زدایی و بی دین کردن فرزندان ملت ایران اسلامی از اهداف غرب است، خاطرنشان کرد: باید در این راستا خرمشهری دفاع کرد و امروز هم لازم است با روحیه جهادی و استکبار ستیزی در صحنه حضور داشته باشیم.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امروزه در منطقه جایی برای آمریکا و همپیمانان آمریکا و جود ندارد، گفت: بسیج جهانی در کشور های مسلمان در حال شکل گیری است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه