اخبار داغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی خبرداد:

مبارزه با سن غلات در سطح ۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی آشتیان/پیش بینی تولید بیش از ۲۰ هزار تن گندم

مبارزه با سن غلات در سطح ۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی آشتیان/پیش بینی تولید بیش از ۲۰ هزار تن گندم
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی سطح مبارزه با آفت سن غلات شهرستان از اوایل امسال را ۷ هزار و ششصد هکتار و سطح مبارزه با علف هرز مزارع را ۷ هزار و چهار صد هکتار اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرآشتیان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی به همراه مدیر زراعت سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان  از مزارع گندم دیم شهرستان آشتیان بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرآشتیان,

علی بابایی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار سفیر آشتیان گفت: حضور مسئولین جهاد کشاورزی و کارشناسان به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات تولید کنندگان بخش کشاورزی به خصوص گندم کاران و اهمیت این محصول استراتژیک در خود کفایی کشور از وظایف اصلی و عملیاتی وزارت متبوع و در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.

,

وی با اشاره با اجرای طرح نظام نوین ترویج افزود: به منظور تسهیل امور، تصدی هر پهنه از اراضی کشاورزی به کارشناسان امر محول شده و آنها موظف به حضور مداوم در مزرعه، نظارت، ارائه مشاوره فنی به کشاورزان و نیز مسئله یابی و پی گیری رفع موانع تولید در پهنه خود می باشند.

,

بابایی در ادامه سطح مبارزه با آفت سن غلات شهرستان از اوایل امسال را ۷هزار و ششصد هکتار و سطح مبارزه با علف هرز مزارع  را ۷ هزار و چهار صد هکتار اعلام کرد.

,

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی اظهار امید واری کرد، به لطف خداوند بزرگ امسال در شهرستان آشتیان شاهد تولید بیش از ۲۰هزار تن گندم خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه