اخبار داغ

نماینده کاشان و آران و بیدگل در خانه ملت:

آران و بیدگل دومین تولیدکننده فرش ماشینی جهان/ صادرات فرش در اولویت قرار گیرد

آران و بیدگل دومین تولیدکننده فرش ماشینی جهان/ صادرات فرش در اولویت قرار گیرد
ساداتی نژاد گفت: آران و بیدگل با بیش از ۴۰۰ میلیون دلار صادرات فرش ماشینی پس از شهر غازی عنتب ترکیه رتبه دوم تولید فرش ماشینی را در جهان دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در گفتگویی با بیان این که صنعت فرش ماشینی قابلیت و قدرت آران و بیدگل است تصریح کرد: آران و بیدگل به نام تولید کننده فرش ماشینی شناخته می شود و صنعت فرش به عنوان محصول مهم شهرستان نقش مهمی در اشتغال مردم ایفا می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

سید جواد ساداتی نژاد صادرات فرش ماشینی آران و بیدگل را یک ششم صادرات ترکیه اعلام کرد و گفت: آران و بیدگل با بیش از ۴۰۰ میلیون دلار صادرات فرش ماشینی پس از شهر غازی عنتب ترکیه با بیش از دو و نیم میلیارد دلار رتبه دوم تولید فرش ماشینی را در جهان دارد.

,

وی ارتباط و تعامل منظم دستگاه‌های اجرایی با بخش خصوصی را لازمه‌ ارتقای جایگاه صنعت فرش آران و بیدگل دانست و اظهار کرد: ثروت نهفته در شهرستان به شرط برنامه‌ریزی و پرهیز از اختلافات محلی می تواند آران و بیدگل را به جایگاه نخست در صادرات فرش ماشینی جهان برساند.

,

ساداتی نژاد نقایص موجود در تهیه‌ مواد اولیه‌ی تولید فرش و زنجیره‌ فروش آن را یادآور شد و خاطرنشان کرد: باید صادرات با فعال کردن بخش بازرگانی فرش آران و بیدگل در اولویت‌ قرار گیرد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه