اخبار داغ

درخواست بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران از روحانی:

خواهان تجدید نظر در سند 2030 هستیم/ ساخت ایرانی آبادتر در گرو توجه بیشتر به قشر معلم و فرهنگی است

خواهان تجدید نظر در سند 2030 هستیم/ ساخت ایرانی آبادتر در گرو توجه بیشتر به قشر معلم و فرهنگی است
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران طی نامه‌ای به رئیس جمهور منتخب ملت خواستار تجدید نظر در سند 2030 و هم‌چنین توجه بیشتر به قشر معلم و فرهنگی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به‌نقل از  پایگاه تحلیلی خبری دانشجوخبر، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران طی نامه‌ای به رئیس جمهور منتخب ملت خواستار تجدید نظر در سند 2030 و هم‌چنین توجه بیشتر به قشر معلم و فرهنگی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجوخبر,

در ابتدای این بیانیه آمده است: موفقیت شما در عرصه انتخابات را تبریک می‌گوییم و امیدواریم که صلاح این مملکت اسلامی با حضور شما رقم بخورد.

,

نتیجه آراء هر چه باشد باید به این حماسه بالید و به رهبری معظم انقلاب اسلامی و مردم عزیز ایران اسلامی تبریک و شادباش گفت.

,

در ادامه آمده است: جناب آقای رئیس جمهور، رقابت انتخاباتی تمام شده است و فصل کار و تلاش شروع شده است. شما رای اکثریت ملت ایران بودید، یعنی مردم  شما را باور داشتند، امیدواریم این رای را ارزش گذارید و در جهت اعتلای خواست ایرانیان تلاش کنید.

,

در این بیانیه عنوان شده است: متاسفانه در دوره قبلی برخی از اتفاقات رخ داد که مورد تایید بسیاری از منتقدان و خیلی از حامیان شما نبود که خواهان تجدید نظر در این موارد از جمله سند ۲۰۳۰ هستیم.

,

دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران افزوده‌اند: ما بر این امر آگاهیم که یکی از مهم‌ترین‌ شغل‌های اجرایی کشور در دستان شما قرار گرفته است، لذا سختی آن هم برای ما روشن است منتها خواهشمندیم به امر آموزش و پرورش و خواسته‌های این قشر توجه بیشتری نسبت به دوره گذشته مبذول دارید.

,

اگر قرار است ایرانی آباد داشته باشیم باید به آموزش و پرورش و قشر معلم توجه کنیم. ما مثل همیشه با تمام قدرت و توان اجرایی در راستای اهداف دولت و رسیدن به ایرانی آباد تلاش خواهیم کرد.‏

,

در پایان این بیانیه خاطرنشان شده است: عهد اخوت ما با شما رئیس جمهور منتخب ملت باقیست، ان شاءالله در راه انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و خدمت به مردم عزیز و عمل به وعده‌های انتخاباتی موفق و پیروز باشید.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه