اخبار داغ

مطالبات مرودشتی‌ها از رئیس‌جمهور منتخب‎

مطالبات مرودشتی‌ها از رئیس‌جمهور منتخب‎
تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، سروسامان دادن به وضعیت آشفته کشاورزان، احیاء کارخانه آزمایش، ایجاد اشتغال و ... از جمله مطالباتی است که مردم مرودشت از رئیس جمهور جدید خود دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرودشت نا، پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به سراغ جمعی از مردم مرودشت رفته و مطالبات آنها از رئیس جمهور را پیگیر شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرودشت نا,

مصطفی که کارشناسی حسابداری دارد در پاسخ به خبرنگار ما گفت: من با توجه به برنامه‌های آقای روحانی و عملکردشان به وی رای ندادم اما به عنوان یک ایرانی از رئیس‌جمهور منتخب می‌خواهم که رئیس جمهور تمام ملت باشد و خود را وقف ملت ایران کند تا شاهد پیشرفت و تعالی ایران عزیزمان باشیم.

,

رضایی دیگر شهروند مرودشتی که امسال رای اولی بود گفت: در دولت اول روحانی تغییری در روند احیاء کارخانه آزمایش و دیگر کارخانه‌های اطراف مرودشت مشاهده نشد و از رئیس جمهور منتخب درخواست داریم با توجه به بیکاری تعداد زیادی از جوانان این شهرستان، احیاء کارخانه آزمایش را در دولت جدید مطرح کنند و اقدامی شایسته در این خصوص انجام دهند.

,

علیرضا حسینی در پاسخ به سوال ما گفت: من به روحانی رای دادم تا شاهد تکمیل برنامه و پروژه‌های دولت یازدهم باشم و از خدا می‌خواهم که جناب روحانی بتواند این ماموریت چهارساله را با موفقیت به پایان برساند.

,

مختاری یکی از کشاورزان مرودشتی هم بیان داشت: مردم به بهترین شکل ممکن در انتخابات شرکت کرده و ما شاهد حضور حداکثری مردم بودیم؛ هرکس بنا به تشخیص خود به یکی از نامزدهای ریاست‌جمهوری رای داد و حالا زمان آن رسیده است که منتخب مردم نیز با عمل کردن به وعده‌های خود و افزایش اشتغال و تولید ملی گام بردارد و مردم را از این انتخاب ناامید نکند.

,

وی افزود: مرودشت یکی از قطب‌های کشاورزی است اما امروزه کشاورزان مرودشتی وضعیت خوبی ندارند و انتظار داریم رئیس‌جمهور منتخب و وزرای دولت دوازدهم کشاورزان مرودشتی را شرمنده زن و بچه‌شان نکنند و تسهیلاتی را برای رفاه بیشتر این عزیزان در نظر بگیرند؛ چرا که سفره بسیاری از ایرانیان توسط همین قشر رنگین می‌شود اما با توجه به خشکسالی‌ها و بحران آب روز به روز سفره خودشان کوچک‌تر می‌شود.

,

حال باید منتظر ماند و دید آیا دولت دوازدهم می‌تواند پاسخی شایسته برای مطالبات به حق مردم داشته باشد؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه