اخبار داغ

نماینده مردم تبریز، ‌آذرشهر و اسکو در مجلس:

در مجلس خط قرمزی به نام فتنه نداریم/ مردم به برنامه‌های روحانی رأی دادند

در مجلس خط قرمزی به نام فتنه نداریم/ مردم به برنامه‌های روحانی رأی دادند
نماینده مردم تبریز، ‌آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامیبا اعلام اینکه در مجلس خط قرمزی به نام فتنه وجود ندارد، از احتمال رأی اعتماد مجلس به اکثریت وزرای پیشنهادی روحانی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، شهاب الدین بیمقدار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با اشاره به انتخاب دوباره‌ی حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور ایران، اظهار داشت: از این امر بسیار خرسندم و این انتخاب نشان از مردم سالاری و رأی مردم به برنامه‌های آقای روحانی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی در پاسخ به این سوال که انتظارات‌تان از دولت دوازدهم چیست و آیا کابینه‌ی جدید قادر به حل معضلات خواهد بود، ابراز کرد: اولویت دولت باید مسائل اقتصادی و تعامل با دنیا باشد و طبق برنامه ششم و پیش بینی‌های انجام شده، دولت در رفع مشکلات موفق خواهد بود.

,

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به درخواست رفع حصر روحانی، آیا فتنه خط قرمز نمایندگان خواهد بود، تاکید داشت: مجلس به مانند گذشته با دولت تعامل خواهد داشت ولی تمام دقت نیز انجام خواهد شد تا در معرفی وزرا اهمالی صورت نگیرد؛ در خانه ملت خط قرمزی به نام فتنه وجود ندارد و همانطور که در دوره گذشته هم مشاهده کردید بسیاری از وزرا رای آوردند.

,

وی در پایان تصریح کرد: باید یک تعریف از فتنه در کشور ارائه شود متاسفانه هم اکنون فتنه‌گر اصلی را ول کرده‌اند و به آدم‌های فرعی چسبیده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه