اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخه:

غبارروبی قلب از زنگار گناه شرط مقدمه به ماه رمضان است

غبارروبی قلب از زنگار گناه شرط مقدمه به ماه رمضان است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخه با تأکید بر آماده سازی روح و جسم برای ورود به ماه رمضان گفت: یکی از مقدمات ورود به ماه خدا غبارروبی قلب و روح و جان از زنگار گناه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین صادق بخشی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: رجب و شعبان مقدمه ای برای ورود به ماه رمضان است و آمادگی برای قرار گرفتن بر سر سفره ضیافت الهی و برچیدن میوه های ایمان و معنویت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی با بیان اینکه فرصت ها همچون ابر می گذرند؛ بنابراین باید آن را غنیمت شمرد، بیان داشت: باید از فرصت ماه رمضان بهترین استفاده ها را برای مبارزه با نفس و تقویت ایمان است.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه اظهار داشت: برنامه های متعدد و متنوعی از جمله  غبارروبی مساجد و اماکن مذهبی برای میهمانی ماه خدا ماه رمضان تدارک دیده شده است.

,

حجت الاسلام بخشی صیقل دادن قلب از غبار گناه را مهمتر از غبارروبی مساجد عنوان کرد و گفت: اگر می خواهیم از فیوضات ماه رمضان بهره مند شویم ابتدا باید خود را پاکسازی کنیم و سپس به پاکسازی بیرونی بپردازیم و البته که هر دو اینها باید انجام شود هم نظافت درونی و هم نظافت بیرونی.

,

وی بیان داشت: ماه های رجب و این روزهای واپسین ماه شعبان در حقیقت مقدمه ای برای همین پاکسازی درونی بوده اند و هنوز هم برای آنها که از این فرصت شصت روزه استفاده نکرده اند؛ زمان برای جبران باقی است.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: مراقبت نفس البته محدود و منحصر در ماه و روزی خاص نیست و انسان باید در طول سال از نفس خود با محاسبه اعمالش مراقبت کند تا ایمانی پایدار و عقیده ای راسخ در مسیر بندگی و صراط مستقیم الهی داشته باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه