اخبار داغ

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سرباز:

سوم خرداد نماد مقاومت و پایداری در برابر استکبار/آزادسازی خرمشهر، نقطه عطفی در تاریخ ایران

سوم خرداد نماد مقاومت و پایداری در برابر استکبار/آزادسازی خرمشهر، نقطه عطفی در تاریخ ایران
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز گفت: سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ کشور و نمادی برای مقاومت، ایثار و پایداری ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی بامری در گفت و گو با خبرنگار پاپایا ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهارداشت: سوم خرداد را میتوان بهترین نماد برای فرهنگ ایثار و مقاومت دانست که به عنوان برگ زرینی در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی می درخشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاپایا,

وی با تاکید بر اهمیت زنده نگاه داشتن حماسه سوم خرداد، ادامه داد: آزادسازی خرمشهر به عنوان یک حماسه و نگین ایثارگری همواره باید مورد توجه قرار گیرد تا جوانان امروز و نسل آینده که از نزدیک با واقعیات جنگ روبه رو نبوده و از ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اطلاعی ندارند به خوبی با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز خاطرنشان کرد: جوانان ما باید بدانند که حماسه آزادسازی خرمشهر به تعبیر حکیمانه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران تنها یادآور فتح خاک نیست بلکه فتح و آزادسازی عالی ترین ارزش های اسلامی و انسانی است و به همین دلیل است که این روز برای همیشه در تاریخ ملت غیور ایران ماندگار شده و هر جا سخن از استقامت، شجاعت، ایثار، باور قلبی و ایمان به میان می آید یادی از سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر هم هست.

,

وی دوران دفاع مقدس را گنجینه ای عظیم و پر برکتی دانست که تا ابد زنده و جاوید خواهد ماند.

,

بامری در پایان با دعوت از عموم مردم شهرستان سرباز برای شرکت در برنامه های این روز بزرگ، تصریح کرد: برگزاری مراسم چون گرامی داشت سوم خرداد در محل نمازخانه سپاه شهرستان سرباز و شب شعر مقاومت و ایثار در اداره فرهنگ و ارشاد راسک و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی از جمله برنامه های این روز بزرگ در سطح شهرستان سرباز است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه