اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

اعلام کارزار شرق و غرب علیه ایران

اعلام کارزار شرق و غرب علیه ایران
کارشناس مسائل سیاسی گفت: شرق و غرب دست به دست هم می دهند و علیه ایران اعلام کارزار می کنند در حالیکه با برجام مارا فریب داده اند که از انزوا خارج شده ایم و مورد تهدید نیستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیروز مجتهد زاده در گفتگو با  آرمان کرمان با اشاره به اجلاس سران خلیج فارس که در عربستان برگزار شد، گفت: این اجلاس قرار بو دو روز قبل و همزمان با انتخابات ایران انجام شود اما سازمان دهندگان این  برنامه صلاح را در این دانستند که دوروز پس از انتخابات ایران برگزار شود تا به خیال خود ایرانیان را در اوج سرمستی انتخابات غافلگیر کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آرمان کرمان,

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: متاسفانه این می بایست برای آن ها بسیار ارزشمند باشد ولی واقعیت پیدا نکرد؛ رئیس جمهور ما در مصاحبه مطبوعاتی خود اذعان کرد که این مسئله اهمیتی ندارد و ترامپ برای فروش مقداری اسلحه و دریافت پول ازعربستان چنین سخنانی بیان کرده است.

,

مجتهدزاده خاطرنشان کرد:  با این سخنان ریاست جمهوری آه از نهاد من بر آمد که چگونه می شود دربرابر منافع، سلامت، امنیت و آینده ملتی که به شما رأی داده اند، سر خود را مانند کبک زیر برف کنید؟

,

وی خطاب به رئیس جمهور افزود: شما شاهد بودید که آنها بیش از 2 الی 3 سال نسبت به این تفکر و سلامت و موجودیت کشور ما تدارک دیده اند؛ شرق و غرب دست به دست هم می دهند و علیه ایران اعلام کارزار می کنند در حالیکه با برجام مارا فریب داده اند که از انزوا خارج شده ایم و مورد تهدید نیستیم.

,

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: آقای روحانی بارها وبارها رفع تهدیدهای جنگی را از بزرگترین دستاوردهای برجام دانست و حال شاهد اوج گرفتن تهدیدها از سوی کسانی هستیم که در برجام همه حقوق خود را در اختیار آنها گذاشتیم .

,

مجتهدزاده با ابراز نگرانی از وضعیت حاضر اظهار داشت: ما با چنین برخوردها و کارهایی نشان داده ایم که مطلقا آشنایی لازم با شرایط خطرناک علیه خود را نداریم و نمی توانیم تفکر مقابله بااینگونه تهدیدات خطرناک را داشته باشیم؛ من نمی دانم نام اینگونه برخوردهای آقای روحانی را چه بگذارم.

,

اینکارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: وزیر خارجه آقای روحانی قبل از تشکیل اجلاس ریاض در عربستان سعودی، نامه ای التماس گونه مبنی بر اتحاد داشتن ودوست بودن می نویسد؛ رئیس جمهور هم در انتهای اجلاس ریاض در عربستان می گوید مسئله مهمی نبوده است و این نشان می دهد بین سخنان رئیس جمهور و وزیر خارجه هماهنگی وجود ندارد و نمی توان این موضوع را به فال نیک گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه