اخبار داغ

آخرین وضعیت پرونده همدست جدید بابک زنجانی

آخرین وضعیت پرونده همدست جدید بابک زنجانی
رئیس کل دادگستری تهران در تحقیقات تکمیلی از این فرد اطلاعات خوب و مفیدی دریافت شد که در سرنوشت و تصمیم قضایی تاثیرگذار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر، غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری تهران در تشریح آخرین وضعیت پرونده همدست جدید بابک زنجانی گفت: یکی از متهمان این پرونده که در فرآیند قضایی اولیه و زمان رسیدگی به اتهامات بابک زنجانی و همدستانش دستگیر نشده بود، بعد از این قضایا دستگیر شد و تحقیقات در این رابطه تکمیل یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اسماعیلی اضافه کرد: در تحقیقات تکمیلی از این فرد اطلاعات خوب و مفیدی دریافت شد که در سرنوشت و تصمیم قضایی تاثیرگذار است و مرجع قضایی برای دیگر همدستان بابک زنجانی هم تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد.
,
 
,
وی در رابطه با آخرین وضعیت این پرونده نیز افزود: در این پرونده بخشی از دادنامه از سوی دیوان عالی کشور نقض شده است که به اعتبار ارجاع به شعبه هم عرض در شعبه رسیدگی می‌شود.
,
 
,
رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این موضوع باعث شد که فرآیند رسیدگی به این پرونده بعد از ارجاع به شعبه هم عرض طولانی شود و ان شاا... مبتنی بر اطلاعات جدید و تحقیقات تکمیلی تصمیم خوبی را اتخاذ خواهیم کرد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه