اخبار داغ

پوستر/ اینترنت اشیا؛ فرصت یا تهدید؟

پوستر/ اینترنت اشیا؛ فرصت یا تهدید؟
واژه اینترنت اشیاء، واژه ای نوظهور که اخیرا شنیده می شود. این واژه بر گرفته از عبارت Internet of Things است که اصطلاحا از آن به IOT نیز نام می برند. این عبارت "اینترنت اشیا،" برای نخستین بار در سال ۱۹۹۹ توسط کوین اشتون مورد استفاده قرار گرفت و جهانی را توصیف کرد که در آن هر چیزی، از جمله اشیا بی جان، برای خود هویت دیجیتال داشته باشند و به کامپیوترها اجازه دهند آن ها را سازماندهی و مدیریت کنند.
[

به گزارش سرویس چندرسانه‌ای  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ واژه اینترنت اشیاء، واژه ای نوظهور که اخیرا شنیده می شود.  این واژه بر گرفته از عبارت Internet of Things است که اصطلاحا از آن به IOT نیز نام می برند. این عبارت "اینترنت اشیا،" برای نخستین بار در سال ۱۹۹۹۹ توسط کوین اشتون مورد استفاده قرار گرفت و جهانی را توصیف کرد که در آن هر چیزی، از جمله اشیا بی جان، برای خود هویت دیجیتال داشته باشند و به کامپیوترها اجازه دهند آن ها را سازماندهی و مدیریت کنند. اما مانند تمام فرصتهای دیگر که یک تکنولوژی  می تواند برای بشر داشته باشد،  عوارض و تهدیدهایی نیز آشکار می گردد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
تهدیدات و فرصت ها، مزایای استفاده از اینترنت اشیاء، پیش بینی آینده اینترنت اشیاء تا سال ۲۰۲۰، اجزای اینترنت اشیا و برخی برنامه ها برای کاهش تهدید ها از جمله موضوعات تشریح شده در اینفوگرافیک «اینترنت اشیاء: فرصت یا تهدید؟» می باشد که به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی تبیین و تولید شده است. گفتنی ست مجری طراحی و تولید این طرح مرکز تخصصی اینفونگاره می باشد.
,

, , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه