اخبار داغ

در سایه بی تدبیری مسئولین؛

تجمع آب در معابر و زیربنای منازل مسکونی در سراوان+تصاویر

تجمع آب در معابر و زیربنای منازل مسکونی در سراوان+تصاویر
چند روزی است که آب جاری شده از یک لوله ۱۴ اینچی در تقاطع خیابان طالقانی و قدس سراوان مشکلات زیادی را برای مردم این شهرستان رقم زده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شستون، با توجه به اینکه در آستانه فصل تابستان هستیم و رفته رفته با افزایش گرما روبرو خواهیم بود جاری شدن آب از یک لوله 14 اینچی که توسط اداره آّب و فاضلاب شهری سراوان در تقاطع خیابان طالقانی و قدس جهت  لایه روبی چاه آب قرار گرفته است علاوه بر تجمع آب در معابر باعث شیوع انواع بیماری ها و از بین رفتن آسفالت خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون,

این آب که در ساعات شب در این خیابان ها رها می شود با جمع شدن در زیر بنای منازل مسکونی و رود خانه ها مشکلاتی را برای شهروندان سراوانی بوجود آورده است در حالی که مردم برای عبور از عرض رودخانه از آجر چینی استفاده می کنند.

,

به گفته جنگی زهی یکی از شهروندان سراوان حدود 20 روز است که در ساعات شب از این لوله آب وارد خیابان می شود و برای عبور و مرور ماشین ها و مردم مشکل ساز شده است.

,

وی می گوید این آب جاری شده نفعی برای مردم ندارد و باعث از بین رفتن زیر بنای منازل مسکونی این منطقه شده است.

,

این شهروند سراوانی گفته با توجه به اینکه سراوان با کمبود آب مواجه است هدر دادن آب باعث بروز مشکلات زیادی در حوزه شهری و کشاورزی خواهد شد.

,

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرده مصرف گرایی به صورت اسراف یکی از بیماری های خطرناک هر ملتی است.

,

نصیری معاون ادراه آب و فاضلاب شهری شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون در این خصوص گفته این لوله برای مرمت و لایه روی چاه شماره پنج سراوان به این خیابان هدایت شده است که توانمند سازی و افزایش آب را در بر خواهد داشت تا در فصل تابستان مردم مشکل کمبود آب نداشته باشند.

, شستون,

وی می گوید مقنی که در چاه کار می کند با تجمع آب در چاه مجبور است آب را به بیرون هدایت کند  و این کار لایه روبی چاه تا دو روز آینده به پایان خواهد رسید.

,

معاون اداره آب و فاضلاب شهری سراوان گفته محیط شهری در این منطقه متراکم است و آب باید به بیرون هدایت شود و ما به ناچار با همکاری شهرداری سراوان این کار را انجام داده ایم تا مشکل کمبود آب نداشته باشیم.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه