اخبار داغ

مادر شهید موسوی:

داشتن روحیه شهادت طلبی مهمترین ویژگی پسرم بود /دیدار بانوان بسیجی خدابنده با مادر شهید موسوی+تصاویر

داشتن روحیه شهادت طلبی مهمترین ویژگی پسرم بود /دیدار بانوان بسیجی خدابنده با مادر شهید موسوی+تصاویر
مادر شهید موسوی در جمع خواهران بسیجی حوزه خدیجه کبری(س)شهر قیدار که برای دیدار و دلجوئی به منزلش آمده بودند گفت: داشتن روحیه شهادت طلبی مهمترین ویژگی پسرم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،صبح امروز جمعی از خواهران بسیجی حوزه خدیجه کبری(س)شهر قیدار از خانواده شهید مرتضی موسوی دیدار و دلجوئی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق۲۴,

مادر این شهید در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ اظهار کرد: شهید سید مرتضی موسوی فرزند سید مقتدی در تاریخ دوم تیر ماه سال ۵۱ در روستای زواجر از توابع بخش مرکزی شهرستان خدابنده در یک خانواده مذهبی و کشاورز به دنیا آمد.

,

وی افزود: تعداد فرزندان خانده ده نفر بود که مرتضی سومین فرزند خانواده بود،وی در کنار درس خواندن به پدر کشاورز خود نیز کمک می کرد،از خصوصیات اخلاقی این شهید می توان به خوش اخلاقی،داشتن روحیه شهادت طلبی و مومن بودن اشاره کرد.

,

مادر این شهید ادامه داد: وی به نماز اول وقت و روزه بسیار اهمیت می داد و تحصیلات خود را تا مقطع دوم راهنمائی در زواجر ادامه داد و برای ادامه تحصیلات به شهرستان خدابنده عزیمت کرد و بلافاصله پس از ثبت نام در مدرسه مصطفی خمینی از سنگر علم و دانش به طور داوطلبانه به جبه های حق علیه باطل شتافت.

,

وی افزود: سرانجام در سال ۶۶در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به گردن به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاکش را در زادگاهش در روستای زواجر به خاک سپردند.

,

در ادامه تصاویر این دیدار و عکس ها و خاطرات  بجامانده از این شهید را می بینید.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه