اخبار داغ

شهردار نهاوند:

عملیات پاک‌سازی تبلیغات انتخابانی از سطح شهر نهاوند آغاز شد

عملیات پاک‌سازی تبلیغات انتخابانی از سطح شهر نهاوند آغاز شد
شهردار نهاوند گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از اخلال در سیمای شهری با تلاش نیروهای خدمات رسان شهرداری نهاوند، پاک‌سازی سیمای شهری از تبلیغات انتخاباتی شروع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان گفت: شهرداری نهاوند صبح امروز اقدام به پاک‌سازی میدان‌ها و بلوارهای سطح شهر کرد و تعداد 10 نیروی انسانی و همچنین 1 دستگاه خودروی شستشو آماده‌باش می‌باشند تا چهره شهر به حالت عادی و شکل ثابت و سابق خود بازگردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرو,

وی بابیان اینکه مدیریت شهری در حالت آماده‌باش به سر می‌برد تا چهره شهر را به حالت عادی بازگردانند، افزود: باوجودآنکه نهاوند طی هفته گذشته شاهد نصب تعداد زیادی پوستر، بنر و تراکت بود اما در حال حاضر در حال تغییر چهره شهر و حذف زوائد با تلاش پاکبانان هستیم به شکلی که دیگر نشانی از تبلیغات انتخاباتی ریاست‌جمهوری و شورای شهر نباشد.

,

شهردار نهاوند ادامه داد: در هفته گذشته انواع مختلف تبلیغات محیطی اعم از کاغذ، پارچه و بنرهای پلاستیکی وجود داشت و عوامل اجرایی نامزدها در پاره‌ای موارد، اقدام به نصب پوسترهای تبلیغاتی در فضاهای متعددی مانند تابلوهای راهنمایی و رانندگی و برخی مبلمان شهری دیگر کرده بودند که کار پاک‌سازی را مشکل می‌کرد.

,

یوسفیان گفت: در گام اول باوجود احراز تخلف و بر اساس قوانین موجود نسبت به رفع این دسته از تبلیغات که باعث ایجاد مشکلاتی درروند فعالیت معمول شهر شده بود، اقدام شد؛ و در گام دوم نیز، پس از پایان مهلت تبلیغات، نیروهای خدوم شهرداری نسبت به جمع‌آوری آن دسته از تبلیغاتی که در محل صندوق‌های رأی نصب‌شده بود، صورت گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه