اخبار داغ

سردار اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با دانا:

آزادسازی خرمشهر تجلی تفکر انقلابی و جهادی است/ این عملیات ثابت کرد با کمترین امکانات می‌توان بزرگترین نتیجه را گرفت/ مسئولان این تفکر را سرلوحه کار خود قرار دهند

آزادسازی خرمشهر تجلی تفکر انقلابی و جهادی است/ این عملیات ثابت کرد با کمترین امکانات می‌توان بزرگترین نتیجه را گرفت/ مسئولان این تفکر را سرلوحه کار خود قرار دهند
فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله در ایام دفاع مقدس گفت: عملیات الی بیت المدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد نشان داد و ثابت کرد که با تفکر جهادی و انقلابی در همه‌ی صحنه‌ها و امورات می‌توانیم موفقیت‌های بزرگی را کسب کنیم.
[

سردار اسماعیل کوثری فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله در ایام دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: عملیات الی بیت المدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد نشان داد و ثابت کرد که با تفکر جهادی و انقلابی در همه‌ صحنه‌ها و امورات می‌توانیم موفقیت‌های بزرگی را کسب کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی با بیان اینکه عملیات آزادسازی خرمشهر با کم‌ترین امکانات و در سخت‌ترین شرایط انجام شد، افزود: ما در این عملیات با کمترین امکانات بزرگترین نتیجه را گرفتیم، برخی از رزمندگان بسیجی ما پوتین یا لباس مناسب نداشتند و با لباس شخصی در عملیات حاضر شدند اما هیچ وقت در مقابل دشمن کوتاه نیامدند و مصمم ایستادند.

,

 

,

فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله در ایام دفاع مقدس ادامه داد: برخی می‌گفتند که با این امکانات نمی‌شود عملیات کرد اما رزمندگان و فرماندهان با تفکر انقلابی و جهادی خود ثابت کردند که می‌توان با کمترین امکانات بیش از 5500 کیلومتر مربع از خاک کشور را از دست دشمنی که تا بُن دندان مسلح است آزاد کرد.

,

 

,

سردار کوثری گفت: در عملیات آزادسازی خرمشهر، شهرهای خرمشهر، هویزه، پادگان حمید و جاده استراتژیک اهواز، خرمشهر توسط رزمندگان آزاد شد و دشمن تا مدت‌ها مبهوت عملیات و کار بزرگی بود که رزمندگان انجام دادند.

,

 

,

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند "خرمشهرها در پیش است" عنوان کرد: اگر امروز مدیریت جهادی و انقلابی در تفکر مسئولان ما باشد و به آن عمل کنند، قطعا می‌توانیم مشکلاتمان را حل کنیم ولی اگر مسئولی به این فکر باشد که خارجی ها بیایند و به او کمک کنند، آن‌ها نه در کشور ما سرمایه‌گذاری مثبت می‌کنند و نه دلشان به حال ما می‌سوزد.

,

 

,

فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله در ایام دفاع مقدس افزود: مسئولان ما در درجه اول باید از امکانات و سرمایه‌های داخل کشور استفاده کنند و بعد به سراغ جذب سرمایه‌گذار خارجی بروند، عملیات الی بیت المقدس ثابت کرد که اگر شکل مدیریت و تصمیم‌گیری ما انقلابی و جهادی باشد و کارها را با عقلانیت و دقیق انجام دهیم حتما در حل مشکلات بزرگ موفق خواهیم بود.

,

 

,

سردار کوثری با بیان اینکه خرمشهر بعد از چند ماه با کار بزرگ رزمندگان آزاد شد گفت:فرماندهان طوری تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی کردند که ما موفق شدیم با کمترین تلفات بزرگترین پیروزی را بدست آوریم و با چشمان خودمان دیدیم که بیش از 19 هزار عراقی با ملحفه سفید آمدند و تسلیم رزمندگان ما شدند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه