اخبار داغ

مسئول هادیان سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

نگاه انقلابی و مدیریت جهادی منجر به کاهش فقر و فشار در حوزه اقتصادی می‌شود

نگاه انقلابی و مدیریت جهادی منجر به کاهش فقر و فشار در حوزه اقتصادی می‌شود
مسئول هادیان سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نگاه انقلابی و مدیریت جهادی منجر به کاهش فقر و فشار در حوزه اقتصادی می شود و می تواند در ارتقاء کشور موثر و کارساز باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایوب پورقیومی مسوول هادیان سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار قرچک آنلاین اظهار داشت: نگاه انقلابی و مدیریت جهادی منجر به کاهش فقر و فشار در حوزه اقتصادی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: نگاه انقلابی و جهادی در حوزه تولید می تواند در ارتقاء کشور موثر و کارساز باشد، همانطور که این فکر و نگاه در نیروهای نظامی منجر به تولید موشک گردیده است.

,

پورقیومی با بیان توانمندی داخلی کشور، گفت: امروز پیشینه تاریخی ایران با حماسه عاشورا ادغام شده و موجب توانمندی ایران در مقابل قدرت های بزرگ گردیده است و دشمن از حضور ما که نماد اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران است، وحشت دارد.

,

وی تصریح کرد: از دغدغه های مقام عظمای ولایت و درخواست از دولتمردان و مسئولان توجه ویژه به معضل فقر و تولید اشتغال است، لذا برای دستیابی به این امر می طلبد نگاه ها معطوف به توانمندی های داخلی شود و رویکردها به سمت سرمایه های داخلی به ویژه نیروی انسانی کشور باشد.

,

مسوول هادیان سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ملت ایران در همه برهه ها حضور مسئولانه دارند و در فراز و نشیب های تلخ و شیرینی روزگار آبدیده شده اند و به شایستگی از جریانات موجود مطلع بوده و سره را از ناسره می شناسند.

,

وی افزود: ایران که امروز کشوری تأثیرگذار در منطقه و بین الملل است به برکت روحیه انقلابی و مجاهدت های خاموش رزمندگان این مرز و بوم به این قله رفیع دست یافته است، مردم ما از برخی از کمبودها ناراحت نیستند بلکه از بی عدالتی و حرامخواری به ستوه آمده اند.

,

پورقیومی  در پایان با اشاره به تولید داخلی، خاطرنشان کرد: مردم حق استفاده از کالای باکیفیت را دارند و این امر نیازمند تحکیم نگاه علمی است، به نحوی که دست اندرکاران عرصه تولید، دولت حلقه ارتباط صمیمی و تعامل پایداری را باید با یکدیگر داشته باشند، صیانت از اعتبار تولید داخلی در عرصه جهانی وظیفه ملی و اسلامی است، و منافع زود گذر نباید منفعت ملی را به خطر بیندازد.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه