اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نیر:

سوم خرداد مظهر اقتدار و مقاومت ملت ایران بود

سوم خرداد مظهر اقتدار و مقاومت ملت ایران بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نیر با بیان اینکه هیچ چیز جز یاد و توکل به خدا خرمشهر را آزاد نکرد گفت: اخلاص، معنویت و امداد الهی مهمترین عامل موفقیت در فتح خرمشهر بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احد احدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر در گفتگو با نیریمیز سوم خرداد را مظهر اقتدار و مقاومت ملت و سالروز دلاور مردی و ایثار شهیدان استقامت و پایداری ملت ایران دانست و اظهارکرد: فتح خرمشهر ثابت کرد معنویت و ولایتمداری نیروهای مسلح ایران عامل این پیروزی بزرگ و ماندگار فتح خرمشهر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز ,

 

,

وی با بیان اینکه هیچ چیز جز یاد و توکل به خدا خرمشهر را آزاد نکرد، تأکید کرد: همیشه ما نباید صرفاً به تجهیزات نظامی برای رسیدن به اهداف خود متکی و یا مغرور شویم، چراکه بزرگترین عامل پیروزی ما در همه عرصه‌ها معنویت و امداد الهی بوده و خواهد بود.

,

 

,

حجت‌الاسلام احدی با تأکید بر اینکه خون شهدا بود که خرمشهر را آزاد کرد، افزود: آزادسازی خرمشهر با از خودگذشتگی ملت ولایتمدار و خدای ما در تاریخ رویداد‌های بی‌نظیر الهی ثبت و ضبط شد.

,

 

,

وی، اتحاد و توسل به اهل بیت(ع) و پیروی مردم ایران از ولایت فقیه در هشت سال دفاع مقدس را از کلیدی‌ترین مؤلفه‌ها در اقتدار و پیروزی اسلام انقلاب در برابر ابرقدرت‌های جهانی برشمرد.

,

 

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان نیر در ادامه گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر تمام معادلات دنیا را به هم ریخت و نماد مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان است.

,

 

,

وی افزود: انقلاب اسلامی تمامی نقشه های غرب در جهت استعمار نوین را به هم زد و چشم جهان را به نور اسلام روشن کرد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه