اخبار داغ

یکی از آزادگان شهرستان سامان:

عامل پیروزی فتح خرمشهر انسجام و اتحاد رزمندگان بوده است

عامل پیروزی فتح خرمشهر انسجام و اتحاد رزمندگان بوده است
داریوش ریاحی از آزادگان شهرستان سامان گفت: یکی از پیامدهای فتح خرمشهر نشان دادن قدرت نظامی و اقتدار نیروی های مردمی و بسیجی در منطقه و جهان بود و مهم ترین عامل پیروزی فتح خرمشهر انسجام و اتحاد رزمندگان بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش ریاحی یکی از آزادگان شهرستان سامان در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما رمز پیروزی و موفقیت در عملیات بیت المقدس را اتحاد و انسجام رزمندگان و مردم عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از پیامدهای فتح خرمشهر نشان دادن قدرت نظامی و اقتدار نیروی های مردمی و بسیجی در منطقه و جهان بود.

ریاحی افزود: یکی دیگر از پیامدهای پیروزی در خرمشهر این بود که هیچ کشوری نمی تواند چشم طمع به خاک کشور ایران را داشته باشد چراکه نیروهای نظامی، بسیجی و مردم تا پای جان خود برای حفاظت از این خاک با دشمنان مبارزه می کنند.

وی با اشاره به اینکه از عوامل پیروزی در عملیات بیت المقدس طراحی عملیات توسط افرادی همچون شهید صیاد شیرازی، احمد کاظمی و... بوده است که با موفقیت فرماندهان، رزمندگان و بسیجیان دشمن حیرت زده شد بیان داشت: صدام گفته بود اگر نیروهای ایرانی خرمشهر را در دست داشته باشند کلید بصره را به ایرانیان می دهم.

ریاحی با بیان اینکه دشمن همیشه در حال تبلیغات بود تا در بین رزمندگان ترس و وحشت ایجاد شود، عنوان کرد: اما تبلیغات موجب تقویت روحیه بچه در عملیات بیت المقدس شده و این امر یکی از عومال پیروزی نیز بود.

وی با تاکید بر اینکه شرایط سیاسی و نظامی امروز با زمان فتح خرمشهر متفاوت است، بیان داشت: وجود امنیت و اقتدار حاکم بر کشور حاصل خون شهداء در زمان هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی رزمندگان اسلام بوده است.

ریاحی با بیان اینکه باید ما به جوانان اهمیت دهیم، تصریح کرد: باید ارتباط با جوانان دهه چهارم و دهه اوا برقرار شود چراکه در عصر حاضر نیز جوانان وجود دارند که اجازه نمی دهند که دشمن نگاه چپی به خاک این کشور داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سامان ما,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه